Reviews for Family Therapy Cullen Style
Moonchild101713 chapter 2 . 11/13/2007
OH . . . My . . . CARLISLE! THIS IS SO FUNNY! I love you so, so so so so much! Merci Beaucoup!

THERAPY! HAHAHAHA!
Moonchild101713 chapter 1 . 11/13/2007
PLEASE CONTINUE! I NEED MORE OF YOUR STORIES! LOVED IT!
EdwardBella-4eva chapter 3 . 11/13/2007
Wonderful!

I love it
Emmett-Cullen-Lova-01 chapter 1 . 11/13/2007
Very funny... please update soon!
Rusylla Silva chapter 3 . 11/13/2007
hahaha nice story! love it!
My.Personal.Lullaby chapter 3 . 11/13/2007
OMGOOGLE this is hilarious! I'd never thought of the cullens as dysfunctional, but when you list all their problems they sound crazy! especially to the poor Dr. Dover who has no idea what he's gotten himself into :D please update soon!
wishiwazbella chapter 3 . 11/13/2007
i mean this one waz ok but it waz pretty much the same as the last chapter, it waz like a repeat with a few comments from the doctor.
MyTwilightRomance chapter 3 . 11/13/2007
Oh, wonderful! I think the dear doctor may need to invest in a good quality digital recorder...but then it wouldn't be as much fun. I never thought about how dysfunctional they are until this moment. LOL! :)
Love's Cold Fire chapter 3 . 11/13/2007
This is really good! Poor Dr. Ben Dover! Haha! Love that. But really.. poor doctor...
CounrtyGirl1864 chapter 3 . 11/13/2007
it is really good

please update soon

:)
Sonjax chapter 3 . 11/13/2007
I laughed so hard when I read the doctor's thoughts...And expecially Edwards reactions...Poor Edward xD
wishiwazbella chapter 2 . 11/13/2007
OMG! HEHE that was making me LOL so loud I probaly could have almost got kicked out of the library. HeHe.
sammie.joeyy chapter 1 . 11/13/2007
haha i think its gonna be funny!yay!
cook8412 chapter 3 . 11/13/2007
OH MY GOSH! I should of started reading this at home than at work, because I am having to hide my laughter! Keep up the great writing. I love the story.
Annabelle244233 chapter 1 . 11/12/2007
hi
8,459 | « Prev Page 1 .. 530 537 538 539 540 541 542 543 550 .. Last Next »