Reviews for Hinata's Hardest Choice
SarahiNia chapter 6 . 9/2/2008
Oh well UPDATE AS SOON AS YOU CAN, and I want...UPDATE LOL!
SarahiNia chapter 4 . 9/2/2008
SHOPPING!~
SarahiNia chapter 3 . 9/2/2008
Cute, Kiba is so NICE and ROMANTIC -shock-
SarahiNia chapter 2 . 9/2/2008
lol love the ending I would run an angered Hinata ..NOT NICE!
SarahiNia chapter 1 . 9/2/2008
OWW, Kiba is so CUTE!
cow7dvd chapter 6 . 6/5/2008
Mitsuki

dirty blonde/gray

Mitsuki should date Shino
chancharan chapter 6 . 5/3/2008
Name: Himiko

Hair color/eye color: light brown hair with hazel eyes

Specific ability: Water manipulation(something close to Haku's abilities)

or

who you want to date in the story: Gaara! *squeal*

or

part of your personality so I can match you with characters who could be your friends in the story: Quiet, deep, caring, kind, and humble.

if u want specific friends than u can tell me that as well:

Temari, Ino, Hinata, Gaara, Sasuke, Shino, Sai and Shikamaru oh and Naruto... Sakura erm...?

anyways... this story is awesome I just hope you update ASAP eheheh...
NinjaDancer chapter 5 . 2/14/2008
update! This is freakin' awesome!
Cloud Envy Shikamaru chapter 5 . 2/1/2008
haha! who knew sasuke would go that low? great chapter, plz update soon!
Littleblueplanet chapter 4 . 1/12/2008
sorry i couldnt review erlier-i was busy- VERY busy - -' anyways i loved th chapter! especaily w/ temari 3 im always like tht w/ mizu XD
NikkiNitemare chapter 4 . 12/13/2007
hahaha that's soo funny.

you finally updated! YAY!

UPDATE SOON!
homewrecker69 chapter 3 . 12/8/2007
cute
Littleblueplanet chapter 3 . 12/4/2007
aw yea gettin good ur gettin alot of reviews! awsome congrats! contiue it plz! plz plz plz!
Mimmy700 chapter 3 . 11/24/2007
you should keep going this is so cute! can you add in maybe sasohina or deihina? i dont know if i already asked this from you. oh well.
NikkiNitemare chapter 3 . 11/24/2007
"The raven haired hootie"? hmm this is going to get interesting

can't wait for an update
25 | Page 1 2 Next »