Reviews for In Fate's Hand
JJ chapter 3 . 12/28/2007
you've so made me love this pairing more than i already do. I cant wait to see if Cloud notices Zack's presence in the later chapters. UPDATE SOON KTHNX
Elichi chapter 3 . 12/27/2007
-Dies- Bad Zachary. Being a Peeping Tom, -tsk- and without me no less!

Hahaha, "But I don't have to pee..."

WAFFLE! That made me laugh.

Well that was awesome... possum? O.o

Uh... -Super Secret Sudden Glomp Attack!-

I got you again!

-Runs off cackling-

~Elli
Black-Abyss chapter 2 . 12/3/2007
Wo another great chapter! _

and OMG I see my name! lol wow...I feel famous or something lol

Can't wait for the next chapter,want to give me some hints on what to expect in the next one? tee hee :D

Keep up the good work!
Sorceress Fujin chapter 2 . 11/24/2007
Mwhaha! Loved the chapter. _
Shalfanonzo chapter 2 . 11/24/2007
Yay! Omg, I never would have thought cloud would have done that lmao! I just can't picture him with his ear against Yuffie's stomach XD Very cute though, keep up the good work!
Elichi chapter 2 . 11/24/2007
Awe! This was such a cute chapter!

I can totally see Cloud putting his head to Yuffie's tummy to hear the babies and then smiling *squeals*

That's so cute!

Well, I absolutely loved this chapter (incase you couldn't tell) and can't wait for you to update! : 3

~Elli
Shalfanonzo chapter 1 . 11/24/2007
Aww, poor Cloud! You should continue this, it's very cute!
Stoic-Genius chapter 1 . 11/23/2007
Wow I really like where this story is going. I look forward to reading the next chapter.
Sorceress Fujin chapter 1 . 11/23/2007
You know I LOVED it! :D Excellent beginning. _
Black-Abyss chapter 1 . 11/23/2007
Nice story! I love the idea of Cloud being able to hear Zack lol.

Can't wait until you update! D
Elichi chapter 1 . 11/22/2007
*Squeals*

I was just about to fatten myself even more with Turkey, Ham, and all of that delicious stuff when I'd seen this alert (thanks for saving my arteries by the way) and I just couldn't help myself from reading it. I really like it so far (as I do all your stories, so what's new I ask?) and as per usual I really can't wait for you to update cuz you're such a super bomb authoress! Straight out flattery never hurt anyone right? : 3

Anywho, Happy Thanksgiving! Talk to you later!
26 | « Prev Page 1 2