Reviews for Forbidden Secrets
flaming rose chapter 13 . 10/4/2012
(Runs around in circles screaming) What's going to happen next? Ahhhhhhhhhhhhhhh!
Itachi luver chapter 13 . 1/6/2012
yyyyy dddiiiddd iiittt eeennnddd! it was just gettin good :'–': immm sooo saddd...blush drool... :P i lost my cool srry.[thinks itachi is toatly cute][drool] huh? oh am i rambling on and talkin to much hehe º\\\\º well u autta make more yaoi's lol. i jus wove themmm...ill shut up...[blush] º\\\\º
blisblop chapter 6 . 12/1/2011
Oh , I doubt you could make these guys any "cooler".Using the vernacular of a prepubescent male is unique., you couldn't improve on it.
blisblop chapter 4 . 12/1/2011
Oh so you are writing this to hurt your wife?Lame, really lame. That explains the quality however.
blisblop chapter 3 . 12/1/2011
Scotch does not come in a "dry" form it is judged by the amount of malts used to form it and its is served by itself or with water or would destroy its taste. However In a Martini the amount of Vermouth used makes it "dry" or not.

Drinking excessively makes you fat and kills your skin, porn actors take very good care of themselves if professional, it is not professional to drink on set, quite dangerous in fact. They do not sexually damage each other if professional, their bodies are their money and they are actors not pathetic rapists, if they are, call a cop (and I never suggest that but ...)

Sorry, I just hate hearing sex workers judged by puerile standards and I despise rapists in real life with all my heart. Just my opinion but these inferences really cheapened the characters for me. I think Itachi is above using a coworker in that manner, as a main character we are supposed to conect with, it makes him a hypocrite to whine about being used by them, don't you think? as for Sasuke, the bartender"better" hurry with his drink? Or what? Vodka isn't scotch.

Ugh is this satire? No one in this is remotely likable. I hope whatever is bothering you clears up.I'm sorry.I hope venting like this helps, its a smart way to work through problems but a little startling here.
ark gabriel chapter 13 . 9/28/2010
Wow love itachixsasuke ! Please keep writting your not as bad as u think you are :)
ark gabriel chapter 4 . 9/25/2010
Hehe love the story hopefully fan fiction would let me read more :)
Chasing chapter 13 . 1/5/2010
God you write the some of the best sex on the site... lol update soon!
Crowleythekingofsass chapter 1 . 9/15/2009
I liked it! normally I would not review until I caught up to the latest chapter but it was so good I just had to tell you how much i enjoyed it!I only found one mistake and it was itachi calling sasuke aniki, aniki means older brother and otouto means little brother but other than that minor mistake it was amazing!
rannybananny chapter 1 . 8/21/2009
this story is super good, i do have one tiny little thing though, itachi being the elder brother would be calling sasuke otouto, not aniki. i may be misreading that part but thats the way it came out to me. but again awsome story! i so faved it!
Cartoonspazz chapter 13 . 7/18/2009
OMG YAY UPDATING! and it's okay! It's summer and idk this chapter was just awesome :) plus I don't update anything I type that often O.o actually some I haven't updated in like two years O.o lol you get the point! I can wait for the next one but I'm saying that for the sake of not putting any pressure on you wow...that sounded lame...definite fail on my part...maybe I should sound more like the cliche fan.
ShadeXLoony chapter 13 . 7/6/2009
I really like the twists you add, it makes me interested D

Update soon! XD
lifelikedoll chapter 13 . 7/6/2009
baka-san likes! update soon!
NoelleisParadise chapter 13 . 7/6/2009
i love the way you write.

please update soon!
I-Love-You-Kitty-Sou-Chan chapter 13 . 7/5/2009
OMA! PLEASE update... like... SOON!

like now!
201 | Page 1 2 3 4 11 .. Last Next »