Reviews for The Claiming of a One Harry Potter
zammieloverforever chapter 1 . 4/12
That was so cute. I love how nonchalant they were about it.
Post U Later chapter 1 . 10/21/2014
Okay, That Was Great. I Loved It! XD

& OMG, Seamus Got Them Together? Please Tell Me You Have A Story Depicting That! It Would Be Hilarious! XD
Consulting Fangurl chapter 1 . 7/28/2014
The thought of Draco just throwing his head back laughing, and everyone around him terrified made me almost fall off the bed I was laughing so hard.
Ruby chapter 1 . 6/11/2014
This is EXACTLY what I needed during my 3 am Drarry raid
Thank you
Thank you so much
ilovedraco chapter 1 . 3/25/2014
I loved it. It was really cute!
AngelSilverWing1 chapter 1 . 1/27/2014
I love it! Your really good!
TNM-Writer chapter 1 . 1/19/2014
DUDE DUDE DUDE, I WANNA KNOW THE BACKSTORY, WTF DID SEAMUS DO?!
J.D. Colfer chapter 1 . 12/13/2012
This was brilliant! I love the way Ron just busted out with, "Yeah really, mate, you look like a slut!"
Guest chapter 1 . 10/19/2012
doind a malfoy happy impreshion.
:0hahahahahahahahaha
mustangsnaps chapter 1 . 8/21/2012
Ok that was AMAZING! I luv fics where the other close characters find out that the one the story is about is actually gay such as al finding out about Ed and Roy or Ron finding out about Harry and Draco. You r a great writer I wish there was more!
Rooz990 chapter 1 . 6/20/2011
great story
Angel Kellar chapter 1 . 1/11/2011
I have to say all your stories where Draco and Harry are together are stupidly sappy-In a good way, of course. ;p I read almost all of them, didn't I? haha. They're really good. Thanks for all of them! Especially the bottom Harry! That's my favorite and I just can't seem to find any anymore... :'( So sad... I guess I've read most all of them. Anyways... Thanks for making my day! :D
WishesintheNightSky chapter 1 . 11/23/2010
Why is it always Seamus that's either: the most accepting, the one who brought them together in the first place, or just another one of the gays, like Harry and Draco? xD
kiky21 chapter 1 . 10/5/2010
so...ok, lovely, but... seamus? LOL
Brandi Jo1987 chapter 1 . 1/24/2010
cute
43 | Page 1 .. Last Next »