Reviews for Mending
Melon-Cauli chapter 1 . 12/26/2007
I don't GET it...PLEASE MAKE it a sequel...!:D
Eight Cow Woman chapter 1 . 12/25/2007
wow yr the best zutara writer ive ever read! this is so awesome, man i luv zuko! my fav part is when zuko comes up behind katara in hte dark and shows her how to get aroudn the temple. AWESSOME! please, please, PLEASE continue!
Higgins-girl chapter 1 . 12/25/2007
you are the best author at keeping the characters *in character* I have seen in a long time. Please continue with the chores series, I've only read the first part, but it is my favorite story already. It is the awesomest thing i have read in a extremely long time. Katara and Zuko forever!

- Peace.
The Knights Who Say NI chapter 1 . 12/24/2007
E-gads, man.

FIRE NATION MAN! MWAHAHAHA!

Anywho... dang. That's pretty durn friggin' awesome. Yeah... this is probably my FAVORITE Zutara story EVAH. No joke. At all.

Continue, please? *cries when you haven't yet*
sasoriza92 chapter 1 . 12/23/2007
I love it! The first chapter is really long, but it was very interesting. I really like it. This is going on my favorites. _
Meginatree chapter 1 . 12/22/2007
He's everywhere and he's nowhere. Like a ninja

Lols for that line.

This whole story was so well written. I could really see this being a episode. Hmm maybe we should put you onto Mike and Bryan.
simplegrl007 chapter 1 . 12/22/2007
Wow. That is amazingly hilarious. I absolutely love it! I love the part where Sokka compares Zuko to a ninja. "He's everywhere and he's nowhere. Like a ninja." That had me cracking up! And, of course, the finale of Zuko becoming protective of Katara and what she wears. Sewing! Lol.
thexgreatxtriplexc chapter 1 . 12/22/2007
Hahaha, I loved it. XD
Shadowsakura321 chapter 1 . 12/22/2007
Awesome work!
SilverStella chapter 1 . 12/22/2007
WOAHW!

that was HILARIOUS!

there has GOT to be another!

PLEASE!

maybe in a firetown...

LOL!
evadere chapter 1 . 12/21/2007
This was fantastic. Zuko and sewing was hilarious. .
SarahE7191 chapter 1 . 12/21/2007
That was really cute. I can't wait until the next one.

Sarah
ohsoxalive chapter 1 . 12/21/2007
My God, I loved the ending SO MUCH.

You must continue, you wonderful writer you.
lw chapter 1 . 12/21/2007
OMFG! LMAO...that was so funny! Loved the interaction between everyone. Spot on. XD
Affinitive chapter 1 . 12/21/2007
KYA :3 I love it! I got an awesome laugh out of it!
241 | « Prev Page 1 .. 2 9 10 11 12 13 14 15 .. Last Next »