Reviews for Rage Against The Coke Machine
halfdelita chapter 1 . 7/30/2008
... its cos she didn't press the selection button right /
TwilightVIII chapter 1 . 11/15/2006
Awsome.

That really made me laugh.

Thanks.
Neoneoneobanana chapter 1 . 12/24/2005
Selphiebabe's dang awesome. Merry cristmas!
Shadow The Ninja Kitten chapter 1 . 12/16/2005
I loved this fic!2 thumbs up!
Lady Tsunami chapter 1 . 11/13/2005
:: Gigglesnort :: That was pretty amusing. x3

Sounds like what I do when I get uber pissed.
Tyramir chapter 1 . 11/4/2004
The beauty of this fic is that it's so OOC it's funny. We all know Selphie would never act like that in a million years. And after looking at some of your other stuff, it's obvious that you're aware of how Selphie would act to any given situation. Good job. Made me chuckle.
midgetgem chapter 1 . 7/18/2004
haha its like me on a mornin wen i cnt get my caffeine gud fic tho hehe
powerhouse chapter 1 . 4/25/2004
very LOL and so true
AngelReid chapter 1 . 2/15/2004
Ahh! The amount of time our school machines have done that to me! Poor Selp!
Sugar Addict chapter 1 . 2/28/2003
*laughs* this was hilarious! Poor Selphie *laughs* Ja ne!
Dog Face chapter 1 . 7/23/2002
Hell yea, thats selphie at her best!
Rydia chapter 1 . 3/6/2002
I can hear the Rage Against Machine playing as she beats the shit out of the coke machine! Damn you Coke! Nice language. Very funny!
nobby noble chapter 1 . 2/3/2002
ha ha ha! typical of selphie in a way!
hitomichu chapter 1 . 1/22/2002
HAHAHAHAHAHAH! So much swearing! LOVE IT!
kooritenshi chapter 1 . 11/21/2001
see? i told you you were a good writer! *why else would everyone keep reading and reviewing your writing?* the ppl who flame it are crazy *pokes them with a pitchfork* keep writing, lil sis! Þ i wanna read more!
37 | Page 1 .. Last Next »