Reviews for Happy Birthday Shirochan!
Kacy4Eva chapter 1 . 10/1/2009
hey that was so cool! I dunno if you accept requests but could u make a sequel?
unformidable trust chapter 1 . 12/5/2008
kawaii so cute

cute one-shot
blackdragonflower chapter 1 . 6/27/2008
Still know nothing about Bleach but this was really really cute! Has no one ever told you you are a literary genius? You just need some more polishing off and you'll sparkle like diamond! [That is totally meant as a compliment!]
thepercussionist chapter 1 . 6/3/2008
sigh Matsumoto... so evil... when I die and if I go to soul society... I wanna make friends with her! *evil grin*
Merciless Ruby chapter 1 . 12/28/2007
OMG! THIS WAS SO CUTE! I LOVED IT! ITS IN MY FAVS NOW! WRITE MORE!
Kat Shirayuki chapter 1 . 12/26/2007
Great Job Ari! You know me not caring too much for bleach..-hides afraid to be attacked...- "Please don't hurt me...never said I don't like it just like other anime better...sorry!"...but Ari, with your writing skills, you could keep me hooked to any bleach story of your for days, even weeks! Keep it up!

_
EmoDiva chapter 1 . 12/22/2007
LOL KAWAII! XD I'm personally more of an Aizen fangirl (), but even I have a hard time resisting a shirtless Shiro! XP Great job on this!

EmoDiva*
Tears of a Broken Sniper chapter 1 . 12/20/2007
Ah! So cute! Toshiro and Momo looks so cute!
cherryblossom hime chapter 1 . 12/20/2007
OH! THIS WAS FUNNY! I liked it!

cherryblossom hime
Stygian Styx chapter 1 . 12/20/2007
good story... kinda funny, to.
Inubaki chapter 1 . 12/20/2007
That... was tight! And kinda hot if you tilt you head a little! AWESOME!
shirochanxmomo1220 chapter 1 . 12/19/2007
THAT WAS THE BEST STORY EVER!

WOULD BE THE BIGGEST UNDERSTATEMENT IN THE WORLD! GOOD JOB. TSK TSK TSK MOMO, SHOULD BE SO SELFISH!

GOOD JOB! KEEP WRITING!

: )