Reviews for Accidents Happen
Gingerstorm101 chapter 12 . 5/5/2013
Tony playing dead, LOVED IT! Thank god I'm not dealing with a hangover or else all the laughing would have probably hurt
Gingerstorm101 chapter 9 . 5/5/2013
People are idiots, I had someone threaten my mother a few years ago, when I was 17. And I haven't seen anything wrong...
TAKEtheCAKE chapter 20 . 2/21/2011
After being woken up by my 6 month old daughter, I found this story at 4:32 this morning. After the first chapter, I knew it was gonna be an instant classic in my book! I loved every chapter! It was beautifully written. I especially liked the cliffhangers. And I'm glad it wasn't overly angsty. I hate stories like that! Anyways.. Excellent job!

PS: There's a 't' that won't leave me alone. It'll be at the end. Odd. t
Cheshire's Chipped Cup chapter 4 . 7/17/2010
That almost made me cry, that last line is so adorable and so very Tony.
The Vampire's Liaison chapter 3 . 4/29/2010
No doctor would ever say "I would be surprised if she made it through the night." They might not be optimistic, but they would never ever say that. It was flippant and unrealistic.
Ghost chapter 2 . 2/5/2010
Very nice chapter.
csimesser1 chapter 20 . 12/12/2009
that was good loved it
zatl chapter 13 . 7/21/2009
how does Black Lung sound?

Like a horrible and painful way to die.

haha. I like the way you called Palmer Black Lung.

it made me laugh.

great story ;D
charlienotcharlotte chapter 12 . 6/28/2009
LMAO! tony's death scene! HiLARious! i was going to wait to review until i got to the last chapter but i couldnt becuase that part was just priceless! i officially love this chapter!
ninja girl chapter 20 . 5/12/2009
I absolutly loved this fic, is there a continuation?
emmabug95 chapter 16 . 3/19/2009
COINCIDENCE!

i just saw the MOAS thing on TV _

heh... (:
emmabug95 chapter 13 . 3/19/2009
O.O

ooh.. suspense.

soo...

i'm gonna stop typing and get back to reading...

heh.

hmm... is this the first review where i did put the _ face?

ugh... nevermind xD
emmabug95 chapter 12 . 3/19/2009
xD ahahha i'm hysterical right now(:

great story again! i'm highly interested _ heh.
emmabug95 chapter 8 . 3/19/2009
"“Tony, only you could be complaining about not getting shot somewhere more vital.”

GAH.

that would so be tony _
emmabug95 chapter 6 . 3/19/2009
awhh _ how sweet(:

this story uh.. kinda... um... ROCKS.

:DD
223 | Page 1 2 3 4 11 .. Last Next »