Reviews for It Doesn't Have To Snow On Christmas Day
Asatigre chapter 1 . 5/30/2016
Haha, great story man :)
Funny thing is i'm reading it in 2016, so yeah xD
I had actually read it many years ago when I was younger than shinji and asuka, but now it brought me great memories, this one and shinji almighty, and I was needing it since I've been through a rough time with love issues lately. So thank you :)
I like your style of writing, it has a great pace and enjoy your sense of humor, and I don't usually chuckle or smile a ton.

I don't know if you will ever read this but, here is a heads up. From a mate ;)
Western-Otaku chapter 1 . 10/29/2014
Gotta love Christmas Fics, even when you're not reading them at Christmas!

Really hate to spoil the mood of the Fic, but where did Shinji get the money to buy his presents from if he said earlier that he had no money and Asuka had the card? Oh well, he's freakin' Shinji Ikari, maybe Unit 01 went into berserk mode and stole a moderate amount of money from a bank for him behind the scenes as he couldn't face his money problem by himself? or maybe he did a Cash withdrawal before Asuka scurried off .
Panda-kun chapter 1 . 1/28/2013
Yay :)
Scarabeye3000 chapter 1 . 12/29/2012
That was waffy man, and I really love the fine English that you used, or rather 'British English' that you utilized with you fanfiction.

Couldn't complain guv'ner, it was real good and I'm not surprised since your a Briton. And I must say, it gave me that 'warm and fuzzy feeling'.

Cheers mate,
Scarabeye3000
bbbppphhh chapter 1 . 6/10/2008
NICE! so sweet!
Asukastears chapter 1 . 2/21/2008
Very Nice!

Great job!

i loved the humor and the sudden outburst of asuka lol

also the characters were in character which made it even better

Amazingkeep up the good work!
aedan cameron chapter 1 . 1/1/2008
Thanks for the great fic, and happy new year!

Aedan
Rose1948 chapter 1 . 12/28/2007
::chuckles:: Cute!
94saturn chapter 1 . 12/25/2007
Great story!

Dale (AKA 94saturn)
Cryoxe chapter 1 . 12/24/2007
Ah, fantastic Christmas themed fic, definitely lulz worthy.
Patrickov chapter 1 . 12/24/2007
Slight OOC for Rei, Shinji and Gendo but all are well justified and funny. Merry Christmas!
bigguy1234 chapter 1 . 12/24/2007
awesome very good you are a very talented write with all your stories keep up the work
Eric Blair chapter 1 . 12/24/2007
I liked it; nice and waffy...

Merry Christmas!
Knoopdog chapter 1 . 12/24/2007
Very lovely. Good job, dude. Now, seeing as how you bumped MY Christmas story of the top tier, read mine and enjoy. :)

Merry Christmas!