Reviews for loving is a freaking art
Sakura2079 chapter 1 . 2/18/2008
dun dun dun the ending is so funny! "you say that now." arrogant bastard, he is! oh well, gotta love him anyway...
HawaiianCaffeine chapter 1 . 2/14/2008
Sakura smiled lightly before stepping back.

“I’m still not going out with you.”

He smirked back at her.

“You say that now.”

...

ahahaha, that was good.

...

ahahahahaha, awesome.

payce
darklace15 chapter 1 . 2/3/2008
That was some good analyzing on Sakura's part. And an excellent display of willpower, because MAN HE'S HOT. ;D
Malevolent Animosity chapter 1 . 1/31/2008
aw that was so cute!

make more stories plz!
pilkul chapter 1 . 1/29/2008
that was very very cute! and damn is is an overdose just b4 bed! bybyyu
xfannyx chapter 1 . 1/26/2008
haha, that was good but i want more chapters! xD
dark Alley chapter 1 . 1/17/2008
haha love it
Sora Inu-chan chapter 1 . 1/17/2008
Very nice -
Silver Shadow75 chapter 1 . 1/16/2008
i love it!
amycakes chapter 1 . 1/15/2008
:)

i like this.

thou shalt now check out your profile!
UchihaBlossom984 chapter 1 . 1/14/2008
This one shot was great! I love flirty Sasuke, even if it is OOC, I still loved it! Keep up the good work!
me-ninjakitty chapter 1 . 1/13/2008
that was really sweet
the tomato chapter 1 . 1/7/2008
i flail at your awsomeness oh mighty one this is cute and its a bit how i think of/about certan situations in my life
illusioned chapter 1 . 1/6/2008
OH MY GOD

THIS IS

ASFLKJALFJSALFJKASLFJ

THIS IS ONE OF MY ABSOLUTE FAVORITE SCENES FROM GREY'S ANATOMY

YOU JUST. YOU JUST MADE IT INTO SASUSAKU

NHGNGHGNGN

THERE ARE NO WORDS TO COHERENTLY EXPRESS MY TOTAL LOVE FOR THIS

(THANK YOU SO MUCH FOR WRITING THIS)
tika15 chapter 1 . 1/5/2008
oi mira que wow! lol that's really cool...hehe i just think it's funny, but in a good way
79 | « Prev Page 1 .. 2 3 4 5 .. Last Next »