Reviews for Pass the Coffee, Hold the Tea
Guest chapter 5 . 8/25/2013
Nice one u've got sure to update ASAP And make some alone heated moment btw those a.k.a naruhinagirlz. Also a fan of nejiten,i mean big
Krisy chapter 5 . 7/18/2013
I love the story wish there was more
MemeLee chapter 3 . 7/9/2012
love this story but the 3rd chapter didn't make sense in my mind.
DarkAnonymous324 chapter 1 . 7/4/2012
I'm so sad that you decided to discontinue this. It was a great story and it was really interesting.
hankpym chapter 5 . 5/13/2012
I'm going to miss the story and this epic twitter conversation. Siiigh. I loved this so much, it was one of my favorites. 3
jinjurikiLover chapter 5 . 3/11/2012
its a really good story! i really wanna now what happens with Lee gets drunk can wait for him to go BEAST to Hiashi ;D well i hope it wasnt discontinued!
MidniteCurse4Eternity chapter 5 . 1/6/2012
Hello again. I can't believe I didn't read this yet.

):

Anyways,

thanks for updating!

I love the Twitter convo. Makes me laugh. It was sort of confusing, since I have no idea what happens on Twitter. I liked the mentions of the drukenmaster thing.

And the ending was funny with Shikamaru's tweet. hehe

And the usernames were ingenious.
Etaine Rain chapter 5 . 12/23/2011
Aww I missed this story! :') Awesome as the last time I've read the past chapters XD WOO!
Dreaming101 chapter 5 . 12/14/2011
Lol, can't wait.. :)
Dreaming101 chapter 4 . 12/13/2011
Good job on this!
Dreaming101 chapter 3 . 12/13/2011
Lol! Great job on this!
Dreaming101 chapter 2 . 12/13/2011
Lmao! Love this! :)

Great job!
Dreaming101 chapter 1 . 12/13/2011
Great job on this! :)
Shen Hui chapter 5 . 12/3/2011
LOL... is karma coming sooner than expected? Xp will be waiting for the next chapter... :)
Dianalovely1995 chapter 5 . 11/29/2011
Yay! New chapter! Love it
190 | Page 1 2 3 4 11 .. Last Next »