Reviews for Who Invented Telephones Again?
NEKO.NEKO.KYUUN chapter 1 . 5/24/2012
seriously? KICK karupin? i dont think ryoma would do that or even think of it...the cuteness of karupin!

this is hitting the favorites though!
Simple Shimmers chapter 1 . 12/27/2010
Yay thrill pair forever! You know i never knew about thrill pair until now...but that's the past! .

OMG THRILL PAIR IS A DRUG...NO WONDER I'M ADDICTED TO THE FICTIONS ABOUT THEM

Hehe power rangers that brings me back to when i acted like ryoma mixed with sakuno

Anyway THRILL PAIR ROCKS AND NO ONE DARE DISS IT CUZ I'LL KICK YOUR ASS!

*blush* wahhh why do I act so bipolar...*blush*

THRILL PAIR FOREVER!

YOUR AWESOMEY FOR WRITING THIS FIC! (and yes i made up a new word awesomey XD)
BeTrueToThyself chapter 1 . 1/10/2010
Okay, okay, I'll review! Yes, I liked it. It was funny. I laughed sometimes, even. Though I liked some of your other stories better. Actually, I've just been reading through all of your PoT stories! _
Tenma no ouji-sama chapter 1 . 11/1/2009
Hehe...Fuji and Ryoma...cute, Fuji is awesome...

xKagi-chanx
thfourteenth chapter 1 . 9/18/2009
yes!i wanna review!

this is sho cute! XD

more of these stories... i promise i'll put you on alert and favourites!
kitoyisme chapter 1 . 6/7/2008
well... somehow... someone knows how to make a very wonderful fic... like you, for example... :D hehehe... :D it was really nice... :D that's why I'm sending a review... :)) :D heheh... :D I just love it!
keiko-chan desu chapter 1 . 1/23/2008
*disturbed*
keiko-chan desu chapter 1 . 1/23/2008
well...i guess im pretty used to shounen ai right now.

maa...ive read some pot fics like that.

disregarding how disturbed i was, it's realyy funny.

as in realy...

i was reading it in the library and was laughing so hard (quietly)

haha...XD

and oh...i AM most ditrubed with the Atobe/Tezuka suggestion.

Atobe is mine.
Kinoshita Kristanite chapter 1 . 1/18/2008
Sweetness! Thrill pair on FAIA! lol. Right, right, right. Your Fuji is spot on.
takari love chapter 1 . 1/8/2008
lol...that was funny...,
Cate chapter 1 . 1/6/2008
That was incredibly cute! A little short for my liking, but there are so many grand one-liners! XD

I expect a continuation from this. XD

Shall I pick out a few of my favorites? Yes I shall...

Fuji laughed. “Why?” he asked. “’Myself’ is such a great word! It should always be repeated. ‘Myself. Myself. Myself.’ There! Wasn’t that lovely?”

“But I respect you as a senior!” Ryoma cried out. Damn it. Why’s he being so…feminine today?

He really was being feminine! But it was so cute.
Little Nemo chapter 1 . 1/5/2008
*dead from cavaties* D

I forgot how much I missed the sweeter side of Fuji/Ryoma. Or at least, the none sadistic side. xD

**
Animestar73 chapter 1 . 1/5/2008
xD that was so cute! :D i was smiling like an idiot the whole time! fufufu i **LOVE** possessiveRyoma! It's so undeniably cute! Great fic, hope to read another!
YukimuraAme chapter 1 . 1/5/2008
LOL! I wonder what makes Tezuka stop regarding Atobe as his soul mate.

Cute fic. Thanks for uploading -
Sweet Obsidian Rain chapter 1 . 1/4/2008
-cough-

POWER RANGERS! XD (I haven't watched that since like, forever.)

-gushes-

So cute~~

Although I think the characters may be slightly, SLIGHTLY, OOC. But I forgive you since this is Thrill. Thrill for meh. XD

Nyahahaha. My drug thing for the Thrill Pair is spreading! SPREAD DEH THRILL DRUG.

Fuji ish so cute~ _

-huggles- THANK YOU.

-R
18 | Page 1 2 Next »