Reviews for He's the Man
EnergizerBunnyOnCrack chapter 19 . 9/7/2011
Some one forgot to do a new chapter...
EnergizerBunnyOnCrack chapter 19 . 9/7/2011
Some one forgot to do a new chapter...
SYWAF137 chapter 19 . 4/16/2010
i love it.

sequel?
Kolored chapter 19 . 3/16/2010
Geeze... I always seem to find stories right when they are about to end. Is there something wrong with me? xD Anywho, I very much enjoyed this 2 hour journey of reading your story, and I'm looking forward to the next chapter. :]
CompletelyCullenized chapter 19 . 3/1/2010
I take it you didnt get a chance to update then? LOL

Loved this story! I couldn't resist reading it after knowing the title. She's the man is my absolute favourite movie!

Great story

-josie
kierraayanna chapter 1 . 2/3/2010
good story!
The Smiling Dead chapter 16 . 1/29/2010
Holy crap, that was touching and all but I am over the soppy love rants. It's nothing against you personally but every time I start reading a good story (which I should say I really like this story!) but with the whole dramatics. Idk, I've never met a guy who talks like that so I'm really annoyed about the unrealistic nature of what seems to be every story now... Arggh! Gay. Terriably sorry, I shouldn't be taking this out on you. Great story, but hopefully for the future, spice up their personalities. Damn I'm going to delete all my cliche stories and write new ones... Wow, epiphany! Okay sorry again, bye!
Samirabws chapter 1 . 1/18/2010
love it
Jelly Cullen chapter 19 . 1/5/2010
Hey i love your story... are you ever going to update? or not? I just want to know. I'll be waiting for an alert.
jpiink chapter 19 . 11/19/2009
:)
amyybri chapter 19 . 10/11/2009
cute3 update SOON!
7183496801293gfvhvnir87546y28t chapter 6 . 10/6/2009
this story is freakin hilarious. I can't stop laughing hahaha my sides hurt
twilightlime chapter 19 . 9/1/2009
aw D:

please update (:
SheldonCooper chapter 19 . 8/21/2009
that was amazing, however when is the last chapter coming out? i read the whole story in half a day and now im dying to have the happy ending lol!
pixietwilighterforever chapter 19 . 8/2/2009
loved it can't wait to read about emmett and rosalie
895 | Page 1 2 3 4 11 .. Last Next »