Reviews for Life's Little Choices
HeartlessMagic chapter 3 . 1/19/2008
OH! This was a really good chapter! I cant wait to figure out who this evil girl is, and what she did to poor Edward... Keep up the good work!

~Devi X3
Lilyflowerrff chapter 3 . 1/19/2008
i wonder who's the girl? please update!
cullenlover1901 chapter 3 . 1/19/2008
ah! I LOVE IT !
ivane-818 chapter 3 . 1/19/2008
AWW! I love it. Its so cute. And I love Alice, shes just a s devious as ever! HAHA.. cant wait until the next chpater!
EC4me chapter 3 . 1/19/2008
Good chapter. Edward doesn't stand a chance with the whole gang deciding his love life LOL! Can't wait to see how they get back at the girl who hurt him.
irishgirl32 chapter 3 . 1/19/2008
O this was suck a good chapter! Are we going to find out about who Edwards ex is...my guess Lauren or Jessica...and what exactly happened between them? Kepp up the good work and thanks for being a dedicated poster and giving us a new chapter a day!
MinniMuffin chapter 3 . 1/19/2008
I love it! Update ASAP please! This is a great story!
Bonfire93 chapter 3 . 1/19/2008
I love it, it's very interesting.

I can't wait to read more.

Please, update as soon as you can.

I want to know what happen next.
vampirelover2007 chapter 3 . 1/19/2008
loved the recent chapter. keep it up, there awesome!
Crimson Warrior chapter 3 . 1/19/2008
yay! I LOVE IT KEEP GOING!
Girlz-Rule chapter 3 . 1/19/2008
great new chapter, can't wait till Bella and Edward get together!:)
wordsaremyescape chapter 3 . 1/19/2008
oh my gosh i totally love this story! UPDATE REALLY SOON PLZ!
Taylor5795 chapter 3 . 1/19/2008
hey who's the girl that made Edward the way he is now is she gonna be in here? great chappie!
watata chapter 3 . 1/19/2008
Aw... I'm dying to know who broke Edward's heart! I'm going to kill her too, include me in the plot! lol, (just kidding).

Edward's gonna show her his CDs, that will be interesting. Make Bella trip in front of him so he catches her and ends up fallin on top of her, in an awkward position and Alice catches them like that.

Can't wait till new chapter,

your faithful reader, Abby
dedicated dork chapter 3 . 1/19/2008
soo awesome i love it update soon.
6,701 | « Prev Page 1 .. 430 437 438 439 440 441 442 443 .. Last Next »