Reviews for Here Comes the Bride
yingfa07 chapter 4 . 7/10/2011
Love the story!

I am hoping you are planing to update this story!

Looking forward to the next chapter!

Yingfa07
ShadoWalker chapter 4 . 7/23/2009
HOW LONG WILL YOU TAKE! HURRY!

PLEASE$ ! CAN"T WAIT ANY LONG!
fiercemyass chapter 4 . 5/19/2009
This is really really cute and I really like it! Please update soon! :)
riu chapter 4 . 3/3/2008
hey! please update the story! it's really great . i wanna know wht happens next.
kaYeYe chapter 4 . 2/10/2008
very nice!

update soon!
Ayumi Uchiha chapter 1 . 2/7/2008
Oh, I'm just too lazy to log-in. _ That's my real pen name so I hope you'd reply there.

Gosh, chappie 1 is just too amazing for words! I love everything about it - especially the part with Kaho's butt. XD That made me go LOL!

Nyaha! _
SilentCynara chapter 4 . 2/6/2008
LOL Fai as the leader of a puritan group! Absolutely amusing! And Fai as the...Red Banana? (rofl) Sorry, just had to mention that.

Eriol and Tomoyo are going to be the argumentative couple, eh?

Yukito suddenly changing his mind...wait, isn't he...uh...(waits for next chapter)

But the role reversal for Syaoran is amazing here. I like how you've made him absolutely smitten :D dying to see how he plans HIS wedding!
StarAngel02 chapter 4 . 2/4/2008
wow! Eriol n Syaoran hv both found their wives but i wonder wen will Tomoyo n Sakura will know dat dey r their husbands...

plz update soon :)
The Girl With The Sun chapter 1 . 2/4/2008
You are so the best...

I really love you!

Haha! Anyway keep it up! Its allrighty with Yuki!
DragonGirl chapter 4 . 2/3/2008
Yay! Like this chappie! PLS do update again for the next chappie!
Lolalaie89 chapter 4 . 2/3/2008
Syaoran figured it out! Will Sakura figure it out too? I can't wait to see what will happen next!
Evern chapter 4 . 2/3/2008
Wow, You really know how to suck readers into a story, once I started, I couldn't stop! I love your writing! Keep up the good work!

-Evern
Evern chapter 2 . 2/3/2008
Very Cute, keep up the good work!
meow-mix23 chapter 4 . 2/3/2008
LOL..uh oh..there's going to be some trouble...update soon!
rosedreamer101 chapter 4 . 2/3/2008
aw how cute...
49 | Page 1 2 3 .. Last Next »