Reviews for Sakura's Love from A to Z
freezethedinosaurs chapter 14 . 3/20/2016
I'm reading this on March 20th! Haha
Rizu Hatake-hime chapter 20 . 2/2/2015
The whole chapters were like hopelessly fluffy, sappy, juicy, and all romantic tingy and I love it! I know an absolutely perfect boyfriend like dear Sasuke-kun doesn't exist in the world but yeah just imagine myself in Sakura's shoes and I'm perfectly happy. I know Sasuke was pretty much OOC and Sakura being overly dramatic all the time but I don't care, because I'm happy. :)
Icy-Blue22 chapter 2 . 2/4/2012
I so love this chapter which is ironic considering I hate math
SakuraUchiha4Eternity chapter 20 . 7/27/2011
Well, personally I freaking loved this story! You really need to finish it! And yes, a girl like in this story can get a guy like that, well that's what I believe anyways. Because love comes from all different kind of places. Please write more!
xmysteriousunknownx chapter 20 . 6/17/2011
HOLY SHIZZLE! The best alphabet story EVER! Please update quick!
Sutefanii uchiha chapter 20 . 4/24/2011
I know that it have been a year but please I beg you finish it there are only six more letters in the abc so PREATTY PLEASE FINISH IT
Fashion Monster chapter 20 . 12/4/2010
amazing, as always :)
blupomme chapter 20 . 11/25/2010
HOLY SHIT. I DIDN'T KNOW THIS WAS UPDATED. I MEAN, WHAT.

(my emails have been disabled for some reason uhsohwrsgopsoiv.)

Omgahhh, they had sex. Omgah. And she's telling Kakashi.

hehe. that's funny.

Ugh, & I know how Sakura feels. About the virginity thing. Practically all my friends have suddenly lost their virginities. Or however the plural form of virginity is spelled.

It's saddening. Well, to me. I'm all nyahhh when it comes to that. I mean, lately, if people have been dating for 6 months, we can all safely assume they've had sex. FUCKING SAD, REALLY.

And, I just, gah, want a guy like Sasuke. here. Just a good guy that won't do shit. I mean, seriously. I've lost hope for all mankind. :l

ANYWAY, I'm so glad I just so happened to stumble upon your profile to see this updated! Huzzah!

& you have a tumblr? *follows*
marypotts chapter 20 . 11/24/2010
I know,growing and changing is so damn difficult.

I've stopped writing a long time too, a lot of things to do and I realize that I don't know how to write properly. lol

and now I only translate stories. (because i train my english with that. D)

But I love the chapter. keep writing! we all love your fanfic !

and now I'll translate the chapter R... I'll reach you soon. HAHA
Ardent Ly chapter 20 . 11/16/2010
LOVE IT! love it, love it, love it! I can't wait for your next update!
iamaninjahearmerawr chapter 1 . 10/21/2010
OMG OMG OMG I SOO LOVE THIS !

can u please keep writing?

i would LOVE to know the end ! (: PLEASEE !
Maskedgirl3 chapter 20 . 10/9/2010
YOU CAN DO IT! I believe in you! good luck with ur AP classes!
Maskedgirl3 chapter 11 . 10/3/2010
grr I hate when people do that! When sasuke gets jealous then is all like u get jealous to and sakura denies it then the next day he does something ON PURPOSE to make her jealous...I mean if it were me I would just let him show-off and ignore him cause yea pay back is a bitch _
Maskedgirl3 chapter 5 . 10/3/2010
OMG! SASUKE! YOU BITCH! WTF IS WRONG WITH YOU! but I think karin has something to do with this...and she better cause wtf would you kiss karin!
Maskedgirl3 chapter 4 . 10/3/2010
OMG! I was freaking out about the hearts and it was like '2 cute' and 'chill out' 'be mine' 'KISS ME'! _ You my friend are a genius _
543 | Page 1 2 3 4 11 .. Last Next »