Reviews for My New White Knight
kezztip chapter 4 . 3/27/2009
Hi, me again. It's probably my fault but chapter 3 also contains other chapters - it jumps to chapter 10 and then onwards. Just thought you should know.
MinaSeraphina chapter 20 . 12/13/2008
Lol! I loved it, such a cute chapter! I can't wait to see more )
chibi-dono15 chapter 17 . 12/12/2008
Love it! Can't wait for the ending!

Please and thank you!
tori.j888 chapter 1 . 10/20/2008
HAha i know you made this awhile ago but i just wanted tot tell you this story is hilarious and really good!haha yeah i love the part about Fez, so typical of him! Is this a Jackie and Hyde story or Jackie and Ryan?
kezztip chapter 18 . 10/18/2008
Very nice chapter. On one hand I love the new story where Hyde is fighting for Jackie, on the other I still love her ending up with Ryan. You definitely made the right choice to split the stories. Also, hope you don't mind me mentioning but there are a lot of grammar and spelling errors in this story. Would you like me to make corrections and PM the result to you so you can post it? I have enjoyed it so much that it would be a pleasure.
MinaSeraphina chapter 18 . 10/17/2008
You still have me riveted! Cant wait to see what happens next!
XxScarlettPrincessxX chapter 18 . 10/17/2008
yeah! im so happi ur continuing with the two stories cause i think both ryan and hyde work for jackie! i like how jackie is growing up but still calling donna lumberjack, u just cant take that outta her lol. im interested to see what you'll do with hyde now he cant have jackie... (thats a hint for an update hehe) love it! xD
alicel chapter 17 . 10/6/2008
Yay! I'm really pleased you've decided to do both stories! I LOVE Jackie & Ryan! Keep on writing. :) x
TL22 chapter 17 . 10/4/2008
With this story I would like to see Jackie end up with Ryan. With that said it is your story. I would not worry about what is said on here to much, but take it where your heart thinks it should end.

Either way an excellent story.
MinaSeraphina chapter 17 . 10/3/2008
I'd read it no matter who Jackie ended up with! :) I'm torn between my love for Hyde and my desire for wanting to see Jackie treated right. But since you are writing two fics I'll read both! Good luck with writing the next chapter! I can't wait to read it!
alicel chapter 16 . 9/3/2008
oh PLEASE keep Jackie and Ryan together! Please!

I actually think that Hyde and Laurie would be kinda cool!

But you HAVE to keep Jackie and Ryan together! They're awesome!
XxScarlettPrincessxX chapter 16 . 9/2/2008
i love this story! ryan and jackie are so cute but... i dont know she and hyde are perfect! ryan is the sweetest character and he fits so well into that 70s show awesome crossover please update soon the suspense is killing me!
debucitus chapter 16 . 8/24/2008
My vote goes for Hyde
TL22 chapter 16 . 8/18/2008
As I said before a very good story. I like the fact that you are writing a bit of a different story. My vote goes to Jackie stays with Ryan
alyssacadabra chapter 16 . 8/17/2008
i really like jackie and ryan together. she seems less bitchy with him. I liked Jackie and Hyde on the show, but on here I like Jackie and Ryan. PLEASE don't let them split up.
54 | Page 1 2 3 .. Last Next »