Reviews for Bermuda
FoxLittleRedFox chapter 7 . 8/7
Hahaha hahaha hahaha! Demented you've done it again! Great story.
Lucius' mother is the best. This was a perfect ending.
I really like how you keep your stories with an open ending -you do it so well. I don't like to read about child-bearing and joys of breastfeeding, or growing old together. Your endings, just like this one is light and fun.
Thank you
Fox xx
FoxLittleRedFox chapter 6 . 8/7
Ohhh. I love reunions! Great!
Fox xx
FoxLittleRedFox chapter 4 . 8/7
WTF that Bogglesworth is like an evil, child-hating teacher at boarding school...
It's getting very interesting.
Fox xx
FoxLittleRedFox chapter 3 . 8/7
Mmmmm...
Obviously I'm jealous, because I would like to be in Hermione's place...
This is very exciting and amusing and I can't wait to see them break free and deal with all the bastards, who imprisoned them , without any plans to actually make them feel better! Bastards beware!
Fox xx
FoxLittleRedFox chapter 1 . 8/7
Wow Demented,
This is the most unique plot I've encountered so far. How exciting...
Malfoy with no hair...? Hmmm
Fox xx
Guest chapter 4 . 8/3/2015
I'm reading abuse, not romance. Do you need access to a dictionary?
Angelus chapter 2 . 6/21/2015
Oh geez I laughed myself sick and silly over the pieces of wood with cat hair part! Very funny
mama123 chapter 7 . 4/6/2015
Lovely!
SusanMarieS chapter 7 . 3/31/2015
Lol. I gained access to the knowledge of this story through so many clicks I have no idea where to start. I'm so happy I found it. It has elements of so many wonderful ideas. Truly a marvelous job. Great job with elves, Draco and Luna, transformations, war efforts, and so many other things. Thank you.
DarkPriestessOfHyrule chapter 7 . 6/7/2014
No Harry but i liked what they DID do to get out much better than if brave Harry came charging in. Part of me wanted to see a wedding but based on the ending I am satisfied. Nice work.
DarkPriestessOfHyrule chapter 1 . 6/7/2014
Wait why did Harry let this happen to his two friends? Maybe it says in the future chapters but that is very out of character. I love Snape givinh the healer a hard time and where did poor Lucius' hair go? so far so good.
arctic-kat chapter 7 . 4/21/2014
OMG. I love this story so much! You are a genius! Thank you so much.
Hillmorrr chapter 7 . 1/26/2014
I thought I har read all of your stories, but must have missed this pearl. Thoroughly enjoyed it. Thanks for sharing!
Moi chapter 7 . 12/17/2013
I really love this story and enjoy it immensely everytime I read it. Did I mention that I even moved the bookmark in my browser(s) to it from my old and broken computer to my previous computer right up to my current computer? :)
Moi
Booklvr.Annie chapter 7 . 12/4/2013
I loved this! Great story!
100 | Page 1 2 3 4 .. Last Next »