Reviews for My Immortal
anaXX chapter 9 . 1/23
Please write more!
Guest chapter 9 . 11/25/2016
Ur amazing! But where is the end of the story?Plz finish it soon! AND HURRY
MArie chapter 8 . 11/11/2016
pls update teh story soon really like it
Guest chapter 8 . 4/29/2015
hey u can't stop this story in suspense... it's been 4 years after u'r last update... UPDATE SOON
cattie13 chapter 2 . 4/26/2011
God youre a good writer
BehindGlassHouses chapter 7 . 1/19/2011
loe the story
Princess Mariana chapter 2 . 4/15/2010
I love it! It's really sweet and cool!
imagination57 chapter 7 . 6/15/2009
Love it! And yes, I remembered the story. Lol. Even though it was a while. I have a good memory when it comes to stories...school on the other hand... o.0 Anyways, update as soon as you can!
imagination57 chapter 6 . 11/24/2008
I love your story! Update son! I am an impatient person!

- Sam
ChristianAngel01 chapter 6 . 11/23/2008
Whoa Vincent is sick man now that worry her I hope she will give birth soon to try and help vincent man Great chapter it was kinda sad though

Vant wait for the next one :)
p0shii chapter 5 . 11/19/2008
i love it! cant wait for ch.6
ChristianAngel01 chapter 5 . 11/18/2008
whoa She has twins hey I am a twin too lol ogg and that and vincent sisters and her lover are really weird anywazy I am glad her father is better :) man I cant wait until those babies are born
imagination57 chapter 5 . 11/18/2008
Yay! New chapter! It was god! Can't wait for the next one! And I love the scandals in this! It's all bam! Lol. Update soon!

- Sam
ChristianAngel01 chapter 4 . 11/14/2008
Whoa! That is one awesome story the romance is lovely I cant believe she is pregnant this is my first time reading this whole story so I choose to comment now when I finished reading the whole thing I cant wait to read more of it :D
imagination57 chapter 4 . 10/7/2008
I love this story! Please put out chapter five! You can't end it like that! Please!
30 | Page 1 2 Next »