Reviews for MidSummer Night's Drug Indused Hallucination
Guest chapter 1 . 5/30/2014
It's anime, not anime's. I am SO damn tired of having to correct idiots. In the Japanese language, there is no plural. However, we're speaking English, where there is, use it correctly. Jesus Christ...
InLoveWithManga chapter 1 . 1/7/2011
This is weird, but interesting.
CriminallyInsane.com chapter 3 . 3/3/2009
hey!

hese girls are becoming more and more like MOI!

(french for me... in case you didnt know that)

especially the eviler one... 8D

make sanji emo again! lol i loved that!

or... get robin or someoned to act like naruto. you now him, right? 'course you do, who doesnt? XDD
CriminallyInsane.com chapter 2 . 3/3/2009
holy crap, those girls are EVIL!

...

i could just as well be one of them
momomoo chapter 3 . 5/5/2008
HI! This is really strange but in a good way.I really want to know what happens so please continue writing!
Pirateking1 chapter 3 . 4/21/2008
thanx! o those flamers must suck. Well, I can't wait for the next chapter! Bring it soon!
Crazy-Marimo chapter 2 . 4/13/2008
this is so weird. just wondering what are the pairings? I must know cuz I'm rather picky when it comes to pairings (I'm a hopeless romantic) any who i like the Shakespeare reference in the title. I'm a huge fan of the play Mid Summers Night Dream though this so far isn't like the play. keep writing and please reply to this I really wanna know the pairings thax!

Crazy-Marimo
HappyGirl282 chapter 2 . 4/1/2008
woah, cool story! i really like it, please update soon
Pirateking1 chapter 2 . 3/31/2008
GAH! I want to know what happens next! Please Update Soon!
Pirateking1 chapter 1 . 3/26/2008
GAH! WRITE THE NEXT CHAPTER!