Reviews for Coyote's Tale
Esquimaux chapter 3 . 5/21/2008
oh wow! haha you sure ended that chapter very interestingly! not bad, definitely not bad! can't wait for the next chapter!

thanks again!

~ID
Ster1 chapter 3 . 5/21/2008
Love the way Dean is still learning how to navigate with Coyote bouncing around in his head. Must be pretty annoying at times! This is such a great story, with all the Winchester boys. I'm always jazzed to see a new chapter up!
V956970 chapter 1 . 5/21/2008
Like it!
Mad Server chapter 1 . 5/8/2008
Ohh... my gosh. Dean and Coyote? That wins!
PADavis chapter 2 . 4/23/2008
Yee haw. I'm glad Dean wanted to come out for this chapter. Love how you are allowing Coyote's abilities in Dean to come out/reveal themselves gradually. The first chapter was almost bittersweet, this one, I liked this bit very much:

Dad and Sam follow my lead, and I’m not sure how I feel about Dad doing that. Spent years on the road with him telling me what to do. Now I’m taking point and I don’t know what to do with myself. Feels right and wrong all at the same time.

Just perfect. That and hating camping. Hope we get alligators next chapter though.

Phoebe
mysong chapter 2 . 4/20/2008
... I can't thank you enough for keeping me occupied during the hard, Supernatural-lacking times. But now that the new eppy's on the horizon, I thank you for just being there. Stopping me from going crazy waiting inbetween eppys. Thanx. *chick-flick moment ended* YAY COYOTE! and DEAN! XD
DeanBean chapter 2 . 4/18/2008
That was a great chapter

Such a evil cliffie, lol

I can't wait for the next chapter

More when you can

deanbean

xoxoxoxo
Turquoise Girl chapter 2 . 4/17/2008
Haha, I love those mental convos between Dean and Coyote. I especially love the image of Dean poking Coyote. Excellent work all around. The plot is ever thickening. The guest characters are interesting. *cough*marinebusdriver*cough* The dead girl can't be good. Dean has a lot of power in his hands now. That he won't make people appear out of thin air is something powerful and meaningful. The reason behind it is realistic as well. Lol, what Dean said to Bear was hilarious! Oh, and I think you have a typo in the third section, after the section of the Devil Dog bus driver.

"Dad and Sam follow my lead, and I’m not sure how I feel about Dad ding that."

That's "Dad doing that" right? Because I can't really see John going !DING! like he's a game show host or a microwave. Or maybe a toaster where instead of toast popping out, it's a shotgun.

Ah, I love the smell of Dean angst in the morning. Okay, so I'm writing this at night. I'd love a taste of Dean at night as well. ;D Ahem, enough of the naughtiness.

Whoa, Darth Maul's lightsaber? Holy Yoda! Can you see Dean trying to play with that thing and singe his hair? Or almost cut a hand off? That would be a crime to humanity.

Can't wait for more, but as always, take your time. Genius can't be hurried.

TG
FiveForFighting09 chapter 2 . 4/17/2008
Oh how i missed this story. I'd been wating for a update for a long time...then again, my frineds have always said patience, while a virtue, is something i don't have. LOL.

so glad you updated and i loved how this chapter was from Dean's point of view. I love Dean and Coyote's inner conversations. They're very funny.

Very glad you updated, and i can't wait for the next chapter. Great story. i already love it.
Nyx Wings chapter 2 . 4/17/2008
AWESOME. I love the fight with the vampires, especially when Dean totally sliced up that guy and he didn't even realize it until he fell apart! :D I really like the use of first person, it's different, works nicely. And I'd love to see Dean with a lightsaber! That would be so cool!

DEAN IS A LEGEND. Y. THIS IS TRUFAX.

Also, that was a creepy ending! Kinda fits tho, with Dean and Coyote and how they're so much more.
SciFiNutTX chapter 2 . 4/17/2008
Oh no, not more tension between Dean and Coyote! And they were getting along so well...

Glad to see you posting. I was getting worried about you!
Ikchen chapter 1 . 4/8/2008
Yay! The sequel! Liked the first chapter :) Waiting for the next one :D
PADavis chapter 1 . 4/7/2008
I'd been saving this for a rainy day. I had a six hour drive in drizzle and gray skies and ended up in the bedevilled state of New Jersey for business. Holed up in hotel room before getting my complimentary beverage of choice at the manager's reception. So as I said, before I lost track, I was saving this for a rainy day and DANG I'M AN IDIOT FOR DOING THAT. I should have read it immediately. I love Coyote's voice, I love his reaction to John and Sam, hard to believe its only two weeks since Dog. And Dean's hair is going to go all blonde again, and they are going to ride horses and I may expire because all this deliciousness will now include WTF Alligators? Cool.

Phoebe
Esquimaux chapter 1 . 4/5/2008
Hmm... that was a very good start, and you've gotten me hyped up for the next chapter! i'll be waiting!

~ID~
June63 chapter 1 . 4/4/2008
I like your Coyote/Dean stories.
186 | « Prev Page 1 .. 2 9 10 11 12 13 Next »