Reviews for There's So Much to Say
Jacketeer chapter 13 . 5/23
Hahaha OMG! XD okay so I'm glad they keep kissing n stuff but SOMEONE SHOULD REALLY RESCUE JACK'S JOURNAL! XDDD Story felt a little rushed, but good ideas and characters!
Miss Cannibal Princess chapter 13 . 7/22/2008
that's so sweet ! You're definitely my favourite fanfiction writer :)
Spaniard chapter 12 . 6/23/2008
great chapter! can't wait for more
Miss Cannibal Princess chapter 9 . 5/26/2008
Hey :)

I'm sorry I didn't leave a review before, but right now I'm forced to do it :p

I'm a huge fan of your fictions, so romantic
Spaniard chapter 8 . 5/13/2008
I loved it. Can't wait for more?
Olivia Dunham chapter 8 . 5/12/2008
Aw! Cute!
jacketrox chapter 7 . 5/12/2008
oh my god, you have to update soon and start right where you left off!
Olivia Dunham chapter 7 . 5/12/2008
lol at the end. What could happen in the closet?
83CC4 chapter 6 . 4/26/2008
Great story! I laughed so hard at the comment about Kate abnormally large hair and her WTF face at nobody! Please update soon!
Olivia Dunham chapter 5 . 4/26/2008
Ben needs to die. Like, now. He's an arse! Gah come back Jack! Great chapter! Update soon!
ImOutOfMyMind chapter 1 . 4/15/2008
I don't know what to say... this is fantastic. I love it SO much! I hope she and Ben aren't like, involved, because...ew.

But I love love love it! Keep going!
jacketrox chapter 4 . 4/14/2008
yay lol i was right!

i was able to tell by the dialogue between them

the whole. "are you alright?" "I'm fine."

I loved this update and I HOPE Juliet is sincerely in

love with Jack.

Update soon!
iHeartYou13 chapter 4 . 4/14/2008
*gasp!* i can't wait to read more!
tabster20 chapter 4 . 4/12/2008
Yay for more jacket fluffiness in future chapters
jacketrox chapter 3 . 4/12/2008
OMG! ITS BEN! I THINK ITS BEN!

IF ITS BEN THATS AWESOME LOL

I LOVED THIS UPDATE! PLEASE! MORE! SOON!
20 | Page 1 2 Next »