Reviews for So Queer
Guest chapter 4 . 9/28/2014
it made me laugh! Hahahaha!
Christabelle Winter chapter 4 . 2/21/2014
This fic was a frickin' riot! Reading this made my day. Thank you. :)
Girlonfirebetch chapter 4 . 2/4/2014
Hahaha I lobe Jin and Nobunaga's reaction amd when he says "Kanagawa's aces are all gay" xD lol! Cute
Ayazanekokeke chapter 4 . 9/30/2013
i hope u can post more
Hipolita chapter 4 . 7/24/2013
VAS A ACTUALIZAR? POR FAVOR SI QUE SI... DREEM ITS FREE
Hipolita chapter 3 . 7/24/2013
AJAJAJJAJAJA TIENEN FOTOS? ESTO ESTA GENIAL! SOBRETODO PORQUE PROBARON Y LES DIO ASCO! JAJAJAJJAJAJAJAJJAJAJ
Hipolita chapter 1 . 7/24/2013
JAJAJAJJAJAJJAJAJAJA MUY BUEN FIC!
QUE GRACIOSO COMO ATACARON CON ESO DE "DEMUESTRALO, DEMUESTRALO, DEMUESTRALO"
Zophiel Lagace chapter 4 . 1/8/2013
I laughed so hard with this: "But utterly brilliant! You are such a genius! Now I know why they appointed you as coach! See, beneath your girlish good looks, feminine tendencies and questionable orientation, there beats the heart of a master strategist!"

And the ending was superb.
Zophiel Lagace chapter 3 . 1/8/2013
Owwww! Poor Rukawa and poor Sendoh, but now I am dying to know what's going to happen ;)
Zophiel Lagace chapter 2 . 1/8/2013
HAHA! This was amazing, it was great to read how everyone thought Sendoh is gay
Zophiel Lagace chapter 1 . 1/8/2013
Oh no, it's not crappy at all _ I laughed a lot :) :D
Sprinkles chapter 4 . 6/29/2011
Why am I just laughing like his the whole time?
Pink Mascara chapter 4 . 5/5/2010
Rukawa and Maki are so OOC. but hey, i LOVE this. haha. I say all Shohoku, Ryonan, Shoyo and Kainan players are gay! lol. guys who 'defend' their 'manliness' too much are actually the ones who are gay. 3
wanderer chapter 4 . 12/24/2009
“All the aces in Kanagawa are officially gay.”

LMAO! Hilarious fic, really.

The first chapter was my fav. I liked the part when Akagi or Kogure says "Isn't he?" (He does seem very gay!)

Anyway, great job! It's nice to read something light and funny sometimes instead of pure angst.
youko chapter 4 . 8/22/2009
. .

LOL...i was actually laughing! XD

thanks 4 sharing!
50 | Page 1 2 3 .. Last Next »