Reviews for Oh! What a Web of Lies you Weave!
AnimeVamp1997 chapter 7 . 8/11/2010
dont tell me you forgot about this or you put it on hiatus. DONT! THIS IS JUST TO GOOD OF A STORY TOBE FORGOTEN OR PUT ON HIATUS! I REALLY I HOPE YOU UPDATE!
darkycloud chapter 7 . 9/11/2008
haha i'm so amused by what you said in the end.

poor pair hmm...cant wait for the wedding!
darkycloud chapter 6 . 8/23/2008
oh great! :D you updated! *offers imaginary coffee :D

love the story tyi's so sweet:D:D:D::D:D haha update soon pls (take ur time though)
darkycloud chapter 5 . 7/19/2008
oh this is love but sorry i can't speak french):

i like the name enrique-its visually pleasing
jeanne124ave chapter 4 . 7/13/2008
OMG! XD its realli gud! plz update! . i luv ur story! go tykixsamiya! and omg, is she realli a noah? o.o
darkycloud chapter 4 . 7/4/2008
ah! good story again. its okay if tyki's kinda ooc- your's is much better than mine

cant wait to find out what hap next and why she keeps fainting...

and of course we DO worry about you(:

gd job once again(: i like samiyatyki. btw, what does her name means?
darkycloud chapter 3 . 5/17/2008
oh so cool! can't wait to know what's next! keep it up! short chapter though- sad.
Ashj chapter 2 . 5/15/2008
... rhode is actually Tyki's niece
Belladonna-Isabella chapter 2 . 5/1/2008
Nice story so far. I want to see what happens next! I love Tyki!
darkycloud chapter 2 . 4/30/2008
hey nice story! love TykiOC being a straight fangirl haha. good job! do continue! cant wait for more
bakaneko-kyo chapter 2 . 4/29/2008
I love how you write this fic. FOr some reason Tyki doesn't seem OOC cuz he still thinks about death n stuff. Keep up the good work!
bakaneko-kyo chapter 1 . 4/28/2008
Quite a nice intro..X) I want to read more. Please continue writing..
Banny148 chapter 1 . 4/19/2008
Finally a really good Tyki Fanfic. Thanks.
GoodieGoodGirl chapter 1 . 4/18/2008
Oh a tykiOFC fic! God bless you! I want more! Seriously!