Reviews for Switzerland Sunshine
Majors Darlin chapter 1 . 11/1/2008
That was awesome. R u gonna continue it, or is it just a one-shot?
PurdueLiz chapter 1 . 8/17/2008
That was seriously hot. Fans self.
ibelieveintruelove chapter 1 . 8/14/2008
Oh I definitely understand what Edward is referring to when he tells Bella he will always catch her! lol Awesome outtake!
twilight-is-lovee chapter 1 . 8/7/2008
Haha, do you realize you didn't mention Bella's name once in this entire story? Except when you were letting us know it was hre POV?

And you mentioned Edward's name only once. lol.

But it was nice. The story. Lol.
123iluvzac chapter 1 . 7/10/2008
whoa! gettin hot and dirty there!
helpsmethroughtheday chapter 1 . 7/8/2008
Holy shit. That was some crazy hot intensity! Are you planning on writing more switzerland sunshine-style chapters?
limona chapter 1 . 6/30/2008
Whoa. You weren't kidding. Your Switzerland Sunshine is hot, isn't it?
10101235 chapter 1 . 6/26/2008
That was yummy!
Topaz Fireheart Storm chapter 1 . 6/7/2008
nice.
watermelonflavored chapter 1 . 5/29/2008
dirty wilderness sex! ahh
SiriuslyPadfoot'sGal chapter 1 . 5/13/2008
Wow.

Erm.

Wow.

What to say? I'm not sure that I can even form words.

Okay... so that's an exaggeration, because I obviously can. But there's no other word for this besides... hot.
purple wolves chapter 1 . 5/12/2008
that was so awesome! i loved it! i am srry i didn't read it sooner! r there gonna be NE more?
MyLion.MyLamb chapter 1 . 5/8/2008
I must say, VERY HOTT!
Blawwmkw chapter 1 . 5/7/2008
Nice, very nice! I dunno 'bout all the, er, different stuff, though...
helovesherforever chapter 1 . 5/6/2008
Pretty much amazing! I cant wait for the other chapters!

Claire
73 | « Prev Page 1 2 3 4 .. Last Next »