Reviews for Their Moments
Clovergirl100 chapter 3 . 2/11/2013
where the next chapter i really love ur story
Clovergirl100 chapter 1 . 3/3/2012
Cute scene
Chie TomoRii chapter 3 . 4/9/2009
OMG. I am so loving this. :D I love the intellectual bickering of Tokiya and Fuuko. :D

Please update son! -_-
satomika chapter 3 . 7/30/2008
i actually love your vocabs!

i love the way they sound...

jijijijijiji...

anyway, i like this fic!

seriously, they left me luaghing til midnight...

LOLZ

and yeah, David Cook's Always Be My Baby is definitely blues...

i still like it though...

i wonder if it would sound good if he and Mariah would have a duet on that song...

i hope you would update soon!

and would you mind if i ask what your work is?

i'm a little curious, i REALLY NEED to know...

i want to learn other people's job experiences since i'll be entering the possible night life of the adult world in 2-3 years...
Autrevalse chapter 2 . 7/4/2008
There ain't no medium like YM! I'm such a sucker for Tokiya when he's being sweet like that. This is such an adorable project, and I Chope to read more of it soon. :) Cheers and goodluck with the rest of the fic!
Nils chapter 3 . 5/31/2008
i got the details alright! But hadn't you mentioned Tokiya's age to be 24? Anyway, let us consider it to be 23 according to this chapter. That makes Fuuko 22(according to the manga, she is one year younger to Tokiya), Kaoru 19 (YOu've mentioned 18) and Ganko is 14, right? Uhmm... did I make a mistake?

Forget that for now, this chapter was a super HIT! I mean, the scenes where Tokiya was so unsure and Fuuko asks him to marry her was so cool! I love that pairing! And the scene when Recca wasn't supported by the guys was funny! Bwahaha! Poor Recca!

I like Ganko and Kaoru pairing but the making up was a bit rushed, I feel! But then again, it was cute!

Please update as soon as you get time! i'm loving this story! Keep up the good work!
Ushinaware Ta Kaze chapter 3 . 5/25/2008
heyya! I like this chap too...Although the Heading of this Chap had kinda freaked me out at first. Kaoru and Genko part was really funny...Ok maybe not to others but I found it kinda funny.

Hope you update soon.

All the best!
winoa13 chapter 3 . 5/25/2008
Awesome! Haha! ther are..scenes not suitable for very young audiences(copies voice of TV narrators) hahahaha!) anyway! I get all details...haha! ) I already have this certain calendar-like thing in my brain for this story! haha! Like, this is that then that is this...happened at this and that moment...lalala..well, til here! GooDLucK! and THanKs!

-airawinoa13-or winoa...) if that's too long to type...-

UpDaTe!
winoa13 chapter 2 . 5/25/2008
Hi! haha! You're very welcome! haha! ) I love it! YM! haha! I DID notice the age of Tokiya here...you seem to be giving clues! AND! I remember something) Hahaha! I have a simple thought..but it's still too early to say...haha! He called Miki "BABY"? Of all people why her? haha! ) He seems fit to say that really! haha! I can imagine him with the face...and the eyes..and the...you know! Him! haha! ) TOFUU!

GooDLucK! and ThAnKs!

-winoa-(kinda not in the right posistion to type the whole name, i made it longer by this sentence)

UPDATE! haha!
yanagichyan chapter 3 . 5/25/2008
hey girl, here i am again. just love checking your fic out. ;)

i was half expecting another YM conversation, u know. i really love that chapter, it was unique. still, we all must return to narration sometime so i'm still glad that this chapter has returned back to normal, hehe. i enjoyed their romance here as well. and yes, i got ganko's age! still counting their ages... _;; *gets a calculator*

here's a thought. i think the winner in this chapter is both of them. maybe fuuko won a bit but i think mi-chan won too. it seems as if in their banter here, mi-chan always gets the last word and his way. so i kinda think the winner here is a draw.

maybe i'm dumb and missing the point though. sorry if i'm mistaken, haha! :P update soon!
SnowCharms chapter 3 . 5/23/2008
Lol...wat a way 2 reconcile...update!
Eirist chapter 3 . 5/23/2008
very mature recca-chan! haha! i love the gang meeting. haha! i really, really enjoyed their squabbles! way to go mi-chan! waah! i'm falling in love with this fic. i love everything about it.

man! the duet part was hilarious. i can't help but laugh my butt off my chair! recca's right, someone gag me! hehe! and the theme song was a good choice.

thank you for dedicating it to me! now it's my turn to smile. *insert grining face here*. and of course i'll follow this up until the end (i just hope i'll be able to get the chapters right). hehe! this is such a good story! i'm glad it choose you as its writer. :D
Ushinaware Ta Kaze chapter 2 . 5/17/2008
That's so like Tokiya and Fuuko...

Glad you could preserve the character's personality. Many ppl fail to do so...if you know what I mean. Nice chapter BTW...Hope you update soon and all the best!
Nils chapter 2 . 5/17/2008
I got the age you mentioned for Tokiya! 24! The storyline is really good. This is probably the first fiction where I've read Tokiya and Fuuko to be together. And it rocks! Your way of writing is real good. Keep up the good job! Update soon!
SnowCharms chapter 2 . 5/16/2008
Snort! Score Fuuko! Lol...Mi-chan is so totally whipped! Lol...i can't stop laughing...
23 | Page 1 2 Next »