Reviews for A Secret for How Long
BlackForestRider chapter 9 . 8/31/2008
poor alan, I remember breaking my wrist when I fell of my bike, it hurt like hell. Can't wait for an update
NimbusJinx34 chapter 9 . 8/22/2008
Great Story !
UltimateOptimist chapter 9 . 8/19/2008
That sounded incredibly painful for alan! Brill chapter as always and i know what you mean about the olympics - im addicted too, but im supporting team GB - its stopped my writing at the moment lol
jonsmom14 chapter 9 . 8/17/2008
Great chapter! Go USA!
karmine chapter 9 . 8/17/2008
Great chapter! Poor Alan. :( Can't wait 'til the update! _
shadow lupus chapter 9 . 8/17/2008
Awesome story so far! When will they find out about Alans wrist? next chapter? if so will Alan tell them the truth or lie and say it was from when he fell off the rock? Cannot wait for the next chapter!

Shadow Lupus
Cerma-chan chapter 8 . 8/16/2008
Your story is so Cool. I just had to review on this chapter. I can stop laughing when Virgil says:

"-Let me look at that Sp...BEP" It just looks so much like he's swearing. (no offense.)

Your story's really cool. Keep it up.

(and update soon ;))

Cerma
Digi-Girl101 chapter 9 . 8/16/2008
OMG! LOVE IT! UPDATE ASAP!

0.0

OMFG! Alan must me in a sh*t load of pain!

oh, & btw?

GO TEAM CANADA! ( I'm Canadian : ) )
black4minister chapter 9 . 8/16/2008
another brillent chapter-and now alan's wrist is 'really' broken. poor scott's going to feel awfully guilty. can't wait to see what happens next. have a good time on holidays.
TheWall chapter 9 . 8/16/2008
hey, great story. btw, u were looking for the words "rescue platform". eagerly awaiting the next update! :)
Little Miss Bump chapter 9 . 8/16/2008
Oh! Now this was exciting! Well done for updating, buddy. Poor Alan, sounds like Scott's gone and done even more damage to his wrist. And now his back? I hope it's just a bruise.

Please don't let him have a serious back injury, that would completely change the depth of the story. Damaged wrist - good, not deadly serious and won't effect his life too much whilst it's healing. Back injury - could affect the kid for the rest of his life and will completely overshadow the whole 'hidden injured wrist' plot.

Anyway, I LOVED this chapter, especially the way that Scott was so intent on getting to his baby brother. There was plenty of description and not TOO many typos. Good job, buddy!

Have a great holiday, and I can't wait for your next update!
Cutiepie2191 chapter 9 . 8/15/2008
This is a great story so far! Keep up the good work and update soon please:)
Pony Girl-Sakura chapter 9 . 8/15/2008
great chapter hope u update soon
randomthunderbirdsfan chapter 8 . 8/11/2008
I kinda like ur story so far, but it seems kinda wooden to me. the plot is good and stuff, but there isn't enough description.

However, i really like the plot, so please keep going! you have quite a good writing style when the boys are talking to eachother, you just nedd to describe the scene and their actions a bit more. It got better in the last chapter, so i'm lookign forward to your next update. by the looks of the dates, you haven't updated in ages! pleez be quick, i wanna kniw what happens to them!

Tallia x
alex chapter 8 . 7/29/2008
please update soon its really great
176 | « Prev Page 1 .. 3 4 5 6 7 8 9 .. Last Next »