Reviews for This Isn't What it Looks Like
francis2 chapter 1 . 10/16/2011
It's exactly what it looks like, Josef. Poor Beth, how will she ever live that down?
TwilightG chapter 1 . 9/15/2008
LOL!
Heather chapter 1 . 6/18/2008
So funny! Good job!
kschwaab chapter 1 . 5/21/2008
like it!
Redlioness62 chapter 1 . 5/21/2008
You can't leave it there, LOL!
moxy1864 chapter 1 . 5/21/2008
ROFL! that was hysterical, you should totally add on to this!
scrappyearnhardt chapter 1 . 5/21/2008
:)
rentemotion chapter 1 . 5/20/2008
LMAO LMAO

OMG thats so funny!
MadderThanTheCheshire chapter 1 . 5/20/2008
lmao this seriously shouldn't be a one-shot...it's too funny to be! i wanna see tobie's reaction and how they explain it to her and Mick coming home lol :)

hint hint...