Reviews for I'll Eat You Alive
Lauren chapter 3 . 6/2/2008
I love this story, anxiously awaiting the next chapter.
SexyCullenLove chapter 3 . 6/2/2008
omg your story is seriously the best story i have read on fanfiction!this is so different then all the other ones!in a good way.

i am obsessed :P

you are an awesome writer

hope you make other stories as good as this(:
For3ver Immortal chapter 1 . 6/2/2008
That was dark, but damn sexy and unexpected. I really like it.
ShoppingAliceStyle chapter 3 . 6/2/2008
i really liked it. I'm glad that it was relativly long. Whoop whoop!
DatBengaliFinesse chapter 3 . 6/2/2008
...

so...

my heart is beating rather frantically..

yeah ..quite so

FUKCC

THIS WAS SO M0THAFUKCIN HOT!

DAYUMM

like

OMFG

i fricken wish i was her damnit!

edward like that..is THE HOTTEST THING EVER

good god that was so INTENSE!

I NEED MORE!

NOW!

shiett ppl need to review!

i was positively drooling at the end of this!

LOL "marginally" xDD

and damnit i wanted to see ppls reaction to the clip but i didnt know it was during the preshow!

i watched it online b4 the show started but jeez for the world to c it... THAT woulda been epic :D

oh yeah UPDATE THIS GLORIOUS STORY ASAP!
driftingawayy chapter 3 . 6/2/2008
great UD! i love it. cant get enough EB.

i saw the preshow too! i loved the clip! and Robert Pattinson! i totally love him. he really is Edward! :)

cant wait for the next chap!
janya.wrote.nightrose chapter 3 . 6/2/2008
have i mentioned i love this story? cause i love this story.
janya.wrote.nightrose chapter 2 . 6/2/2008
sad. and depressing. and intriguing.
Amybell chapter 3 . 6/2/2008
Ah, I'm dazzled.

It's hard to explain, I love it in all it's weird, twisted, awesomeness.

Will Edward ever snap out of it and turn back into good ol' self-loathing Edward?

That'd be pretty interesting to see.

Update! I insist!
Amybell chapter 2 . 6/2/2008
Sweet.

I love it.

Yay Crazy Edward!
Scholgirl29 chapter 2 . 6/1/2008
LOVE IT UPDATE SOON PLEASE!
Goldenfightergirl chapter 2 . 5/31/2008
OMFG this is so great! I love dark fics like this when couples like bella and edward have the man get so possessives and dark and controlling, its so wonderful! I love it! CONTINUE!
myshadoww chapter 2 . 5/29/2008
Edward is extremely scary in this story. This story is so different. Intriguing. ]

Can't wait for more )
is a real girl chapter 2 . 5/29/2008
that was totally paranormal! holy cheese sticks I cannot wait for more my friend you are delightfully for the sake of man kind keep this story going
Rosette-Cullen chapter 2 . 5/29/2008
Oh god! I love this. It's so messed up, but so enticing. You are a genius!
2,757 | « Prev Page 1 .. 171 178 179 180 181 182 183 .. Last Next »