Reviews for A World Without Sound
WatchingCat chapter 2 . 6/9/2008
Aww... Poor Edward. It'd be awesome if a miracle happened or something. How come he doesn't lip read?
Bufster chapter 2 . 6/9/2008
edward's so sweet D

and obviously likes bella p

update soon please!
CHEEKYCHIN chapter 2 . 6/9/2008
keep writing :) sounds amazing
iloveTwilight-kk chapter 2 . 6/9/2008
lovin update soon
Jaz chapter 1 . 6/9/2008
aw! *wipes away tear* this story is so incredibly sweet so far! you're doing an awesome job, so keep up the good work!
screamingSOUL chapter 2 . 6/8/2008
Love this story! I can only imagine why Edward left the room when Bella was warming up, haha.
californianchika15 chapter 2 . 6/8/2008
omg i love tis story it is so cute keep writing i like it a lot

can't wait for yhe next chap.
thanksforthevenom chapter 2 . 6/8/2008
WOW! this is simply amazing.I love this story , it is one of the best all human stories i've read. Keep writing :)
hellena8989 chapter 2 . 6/8/2008
aw i love the story! it's really great and you write it really well! please update soon!

:)
Jessica chapter 2 . 6/8/2008
OMG! i love this story! this is such a great idea too! Very original! Hurry and update! lol
hellena8989 chapter 1 . 6/8/2008
aw i think its great! i haven't read a story like this before, so yay go you!

:)
ConsumedSoul chapter 2 . 6/8/2008
I'm seriously in love with your story. It's so sad and adorable at the same time!

Update soon! (:
Izzy Masen chapter 2 . 6/8/2008
Very unique! I'm loving this story!
MonkeyMojo chapter 2 . 6/8/2008
Ha, he left 'cause he LIKED it! o.O
lulu chapter 1 . 6/8/2008
I like it so far. I was a lil hesitant because I've been learning about Deaf culture and I was hoping you wouldn't just use being Deaf as a romantic disease thingy. I'm impressed tho, I'll keep reading.
7,654 | « Prev Page 1 .. 497 504 505 506 507 508 509 510 .. Last Next »