Reviews for LXLight
maudsee chapter 1 . 1/5/2014
What?
Sleetstorm chapter 1 . 7/15/2012
Awesome xD
Guest chapter 1 . 3/9/2012
Your hawt! XD lol

2lazy2login

animechik16
HanaNaruLight chapter 1 . 12/19/2011
WAHAHAHAHAHA

when they have kids is the best part!:-)
x shotgun for two chapter 1 . 9/3/2010
Beautiful.
SparklingOmelets chapter 1 . 8/30/2010
Wtf. So good. Lvoe.
GogglesAndVideoGamesOhJoy chapter 1 . 1/30/2010
I... just died laughing.

xD
Sashocirrione chapter 1 . 9/6/2009
Ha ha! This is funny. I like how you almost work mpreg into it too. Very silly, short and neat.
Melyx chapter 1 . 6/23/2009
'You're hawt' 'I know'

LOL this was funny.
dragonzice chapter 1 . 6/19/2009
hahaha, this is short, sweet, and frickin hilarious!
L Light Matt Mello Near chapter 1 . 5/29/2009
(meh)Matt- Good story, 2 bad L has a girlfriend...

Mello-Yah and he would totly kill Light if he knew Light was KIRA!

Near-mello, simmer down, it was a good story

L-I HATE YAGAMI! But I Luv Matty-chan! .

Matt-L SHUSH! No saying things bout that right now, 2 much thought!

Over All we give you...10 Yaoi Points!
Reverse Lucky Girl chapter 1 . 3/18/2009
LOL. That sounds pretty accurate. XD
Sage347 chapter 1 . 3/5/2009
Yay, parodies!
Thenumbersix chapter 1 . 2/10/2009
lol

best story ever
Tahleth chapter 1 . 12/31/2008
Pfft..As ridiculous as this was, quite a few LxLight fanfics end up like that. I started laughing at the "You are, in fact, one hundred percent correct." part. xD
20 | Page 1 2 Next »