Reviews for You Got Love!
pnkunicorns96 chapter 13 . 1/25/2010
Yes I think the ending was VERY cute!
pnkunicorns96 chapter 12 . 1/25/2010
ugh! why is she calling him?
cheesebananas'n'twilight4Gail chapter 21 . 1/23/2010
I'd like to say that I mastered my tears, but I would be lying... :)
cheesebananas'n'twilight4Gail chapter 20 . 1/23/2010
Aaw! Sadness!
cheesebananas'n'twilight4Gail chapter 19 . 1/23/2010
STOP MAKING ME CRY! My family is staring at me! LOL :)
cheesebananas'n'twilight4Gail chapter 18 . 1/23/2010
!
cheesebananas'n'twilight4Gail chapter 17 . 1/23/2010
AGAIN. CRYING. lol
cheesebananas'n'twilight4Gail chapter 16 . 1/23/2010
Yeah... I won't think of Victoria and James in the same way either :) BTW YOU MADE ME CRY AGAIN! D
cheesebananas'n'twilight4Gail chapter 15 . 1/23/2010
So cute!
cheesebananas'n'twilight4Gail chapter 14 . 1/23/2010
AAW! HOW COULD HE!
cheesebananas'n'twilight4Gail chapter 13 . 1/23/2010
OMG at the instant messaging chat at the end, I had my ipod on shuffle, and 'Bella's Lullaby' came on, and altogether it was so emotional that I started crying!
cheesebananas'n'twilight4Gail chapter 12 . 1/23/2010
AAH!1 Can't they just get together already! :)
cheesebananas'n'twilight4Gail chapter 11 . 1/23/2010
:D awesomeness!
cheesebananas'n'twilight4Gail chapter 9 . 1/23/2010
OMGNESS!
cheesebananas'n'twilight4Gail chapter 7 . 1/22/2010
NO! I MUST SUMMON THE POINTY OBJECTS! Kidding :)
1,910 | « Prev Page 1 .. 8 9 10 11 12 13 14 21 .. Last Next »