Reviews for You Make Me So Hot!
luv-edward cullen-forever chapter 4 . 11/4/2008
OMG WHEN R U GOING TO UPDATE PLZ DO I CAN'T WAIT BUT HERE, IN THIS STORY just wanted to say that nither does bella wear make up and edward doesn't wear a necklace and then again when was edward ever a two timer like he only dates one person but here hes dating lauren but also making out with bella that makes me sad and mad
isabella27 chapter 4 . 10/28/2008
It was a great chapter! When will you update
pianist917 chapter 4 . 10/3/2008
I am so frustrated already with Edward. How can he go do that and kiss Bella when he's dating Lauren. I don't care that I dont like her, but that is still wrong regardless. And yes I want him and Bella to be together, butt he needs to break up with Lauren. Ughh. Anywho good story. Are they going to talk about Bella's car being hidden?
Elven at Heart chapter 4 . 9/20/2008
This was a really great chapter. Hope to see another update soon!

Elven at Heart
purple wolves chapter 4 . 9/16/2008
i am so excited! the first kiss should be really special
twilight2441476 chapter 4 . 9/14/2008
loved this chapter! cant wait for the next chapter!

xxMidnight-Rain-Melodyxx chapter 4 . 9/13/2008
AWW I LOVED THIS CHAPTER! lol. the "midnight sun" thing made me laugh. ;). oh crap what does Bella have to explain? UGH! LAUREN AND EDWARD NEED TO BE OVER!
caww chapter 4 . 9/13/2008
Yikes a talk with Charlie..oh dear! What?... did Lauren call and make trouble? Or did Charlie see the truck?

Oh to that neclace.

twilight2441476 chapter 3 . 9/1/2008
i loved this chapter! cant wait to read the next one! (btw do u know when u might be getting the next chapter out?)

XXXhopelessly-addictedXXX chapter 3 . 7/31/2008
hey! no offense or anything but i like this story better than your first one. but i think its just because i was either there when these things happened or i heard all about it. who's jasper? in real life. i'm kinda sad though that i'm not in any of your really good memories of him. except chemistry, and other miscellaneous. it's kinda depressing. lol. keep writing, and that was long. its cuz u were there in real life for these things, and i think its hilarious that kc is lauren. who gets to be jessica and who gets to be mike. i think you should make Jordan be Jacob, and that way it will make sense that Edward was insanely jealous of you two. :) update soon.
purple wolves chapter 3 . 7/23/2008
thank you! that was so AMAZINGLY AWESOME! i can't wait to read more!
toast rox chapter 3 . 7/22/2008
i love it. update soon. (for lack of better words... normally it hink of witty- if people even say that anymore-reviews, but im tired... sorry. but i really do love it...)
Elven at Heart chapter 3 . 7/21/2008
This was a really great chapter. Maybe the fight will be so big that Edward breaks up with Lauren, or vice versa, and when she realizes what she's done, it's too late... Anyways, hope to see another update soon!

Elven at Heart
caww chapter 3 . 7/19/2008
Is Edward uncomfortable that Bella danced with her Aunt, Lauren, then Emmett...and not him? Were they slow songs or fast?

I'm glad her Aunt said that Edward looks like he likes Bella.

Lauren will not like Bella when Edward tells Lauren let's just be friends not as a relationship kind of friends?

Looking forward to reading more.

gymrat101 chapter 3 . 7/18/2008
35 | Page 1 .. Last Next »