Reviews for Losing Love
elianat813 chapter 7 . 8/14
Damn... you had to make it August 13th? My birthday? Really?
Zoerina chapter 6 . 6/21
Noooo!bella has to trust jasper!
belladerpjasper chapter 7 . 5/6
That dream was by far the funniest part of the story. Well done!
Vwchick chapter 4 . 6/27/2015
Just wanted to say your disclaimer was super cute "damed Reality always seems to ruin myife" isn't that why we all read or write in FF? Because these books or movies in real life haven't turned out correctly? Lol!
I'm am totally
Enjoying this story! I always love Bella and Jasoer, to me they just seem to fit better than the cannon couples. So thank you for writing and putting this Wonderful story up, and I shall go back to reading it- another way for me to escape my Stupid reality,lol!
Harry Albus Potter Dumbledore chapter 3 . 2/18/2015
I like this chapter. Thank you for updating.
Harry Albus Potter Dumbledore chapter 2 . 2/17/2015
Nice chapter. Can't wait to read more.
Harry Albus Potter Dumbledore chapter 1 . 2/17/2015
Interesting start to the story. I look forward to reading more soon.
Guest chapter 9 . 10/30/2014
This is a really good fanfic i like it
emojilover chapter 7 . 7/25/2014
Good chapter i love it.
emojilover chapter 5 . 7/25/2014
Oh yeah bella finally moved and she and jasper dating and she moved on from that lanky long son of a bitch and moved to a nice hot boy with dimples and sexy hair named Jasper Whitlock Hale. Jasper moved on from that psychotic fuckin pixie named Alice Cullen and movd on to bella
emojilover chapter 3 . 7/25/2014
Its okay i kinda like cliffies
Jasper iz da bez chapter 10 . 6/25/2014
In the actual book of twilight they have beds. Either for THAT( making out.(I don't wanna say it!)) or so if they have visitors that don't know they seem normal.
Guest chapter 12 . 12/2/2013
STICK STICK STICK STICK STICK STICK STICK STICK STICK STICK :( J good cliffhanger
MinnieMatthews chapter 12 . 6/10/2013
Aaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. Omg. Omg.
GeezerWench chapter 12 . 8/22/2012
WTF is Edward doing back there?

shit
408 | Page 1 2 3 4 11 .. Last Next »