Reviews for Midnight Desire
SoCalTwiNurse chapter 19 . 1/9/2018
Edward, you are totally and completely worth it! Hopefully prom it is...
SoCalTwiNurse chapter 18 . 1/9/2018
Dr., Captain Fucking Sex God...YES PLEASE! Lucky Bella!
SoCalTwiNurse chapter 17 . 1/9/2018
UNF that scene at the top of the chapter...soooo good!
SoCalTwiNurse chapter 16 . 1/8/2018
"Our girlfriend swallows...our girlfriend swallows" hahahahaha best line!
SoCalTwiNurse chapter 14 . 1/8/2018
Yup...sex god for fingering your girlfriend hahaha Poor Edward and his night of sexual torture lol
SoCalTwiNurse chapter 13 . 1/8/2018
Oh shit, not James...
SoCalTwiNurse chapter 12 . 1/8/2018
I love how forward and confident your Bella is...so refreshing!
SoCalTwiNurse chapter 11 . 1/8/2018
LMFAO at that ending though! "As I drove home, I became certain of three things. I wanted Bella Swan more than my next breath. To some degree, and I didn't know how much, Bella Swan wanted me. And when I got home, I was going to beat off until I passed out." Dyinggggggggg
SoCalTwiNurse chapter 10 . 1/8/2018
Awww he was such the gentleman, telling her the truth and then being so sweet with her *sigh* Then that kiss...swoon!
SoCalTwiNurse chapter 9 . 1/8/2018
hahahahahaha love this story so much!
SoCalTwiNurse chapter 8 . 1/8/2018
Hahaha such a stalker! Love it!
SoCalTwiNurse chapter 7 . 1/8/2018
His inner monologue kills me! Yay, of course she said yes to a date with Edward Cullen!
SoCalTwiNurse chapter 6 . 1/8/2018
Hahahaha NO YOU DID NOT JACK OFF INTO A TREE EDWARD! OMG this is hilarious! Love this Bella over canon Bella. She's really making Edward work for it!
SoCalTwiNurse chapter 5 . 1/8/2018
"could only be described as a wedding night" hahahahaha ohhh Edward you're falling HARD for Bella! What is going to say to her now, after ignoring her for weeks...
SoCalTwiNurse chapter 4 . 1/8/2018
I'm such an idiot...just realized in your ch 1 A/N, you said it's all human *facepalm* I was thinking it was weird that Edward wasn't being called out by Emmett for masturbating so much lol

I love his inner monologue...so funny!
5,433 | « Prev Page 1 .. 2 3 4 5 6 13 .. Last Next »