Reviews for Sweet Caroline
fearlessgoddess2 chapter 13 . 8/30/2008
Definitely loved it! Great plotline, and I always like other people helping out the boys!
Ster1 chapter 13 . 8/29/2008
Bwah! Bad timing indeed for pantless Sam! Loved Dean's snark..."isn't that nice? I think that's nice." I could just hear him saying that.

The boys are going to have a little bit of trouble explaining their way out of this one!
Ciya chapter 12 . 8/25/2008
Hmm, Iris to the rescue. I guess a moving, killer statue kinda puts things into perspective.
jenilee chapter 12 . 8/25/2008
Again, great chapter. You really have the brotherly concern and banter perfect and not done to death.

Yep. Dean definitely has all the tricks for out-maneuvering his brother. If Dean can’t get Sam to stay in the hospital for his own good then Dean plays the “it’s because I’m feeling crappy card” with way better results. Nice.

Ok the title of this chapter had me laughing for like five minutes. LOL. I know I’m pretty easy to entertain and that just struck me as hilarious.

So Iris is backing the boys up now. Maybe that’s a bit of a guilty conscious for how she was being to Sam earlier? I’m expecting a full apology from her! Ha! Just kidding.

I loved the doctor telling Dean he had his partner “doped to the gills” lolol
Ster1 chapter 12 . 8/25/2008
Gotta love Smart Dean! (Although he really should come up with some new aliases: one of these days he'll run into another classic rock fan...hee)

Yea, sometimes you just have to take a break. Or at least Sam does, having had a hunk of rock in his shoulder and all. Sheesh, these boys know how to get into trouble, don't they?
Harrigan chapter 12 . 8/25/2008
I generally don't read or comment till a WIP is finished (and I probably won't be back till it is), but ... I do appreciate an author who posts chapters longer than 3K and updates often, so I wanted to send you a nudge of encouragement!
ephiny63 chapter 11 . 8/21/2008
Hey Sweety

That was an awesome chapter, this story is great, I have enjoyed all of it so far but this chapter in particular I totally enjoyed, the suspense, the whumpage, and well the off-beat humour just finished it all.

Well done

I am so looking forward to the next chapter

huggles Shelly
jenilee chapter 11 . 8/21/2008
Well, this Sam girl is very happy right now. Poor Sam I was getting a tiny bit concerned he was gonna be squished but impaled is way better! Lol.

Thank goodness Gwen quit screaming long enough to lend a hand but I’m wondering where Iris got to. Oh and does this mean Dean gets to tease Sam about being saved by a girl? Although come to think of it I guess technically Dean was too, so I guess he can’t rub it in too much. Hmm and is that the end of Caroline?

I really have to say that I loved that part where Sam was thinking about Dean probably having a cape in his wardrobe and all the other stuff and it turned out he was actually not thinking all of that stuff but saying it out loud. LOL. That was great.

Oh and the “Dean was so bossy sometimes”…lol.

I loved how you got some humour mixed in with everything.

Also really loved this description -“Rain, sharp like glass, fell from the sky, cutting nicks into Sam’s arms and face.”

Really great chapter, lots of action and twisty. I love twisty.
BlackBirdWake chapter 11 . 8/20/2008
The Dean girls maybe disappointed, but you certainly got this Sam girl hooked! I love it! You've got some mad writing skill here :D
Ster1 chapter 11 . 8/20/2008
I liked how this chapter was from Sam's POV: you were right about the bait and switch! Sam was so focused on Dean that when his own injury came into play, his increasing disorientation was very dramatic. (Also glad to hear there's more whumpage in store for Dean!)
artzegrrl6 chapter 11 . 8/20/2008
Great Story! I look forward to each chapter and LOVE the limp Sam! Please more soon! Thanks for sharing:)
Ster1 chapter 10 . 8/18/2008
Quite a bit of action in this chapter! Love the fight between the boys and the statue; kind of looks like the statue won, though. Good cliffie-Dean whump is always a great way to end a chapter, IMO. But then again, I think it's a good way to start and continue a chapter too, so I guess I'm a little biased! *g*
jenilee chapter 10 . 8/16/2008
Awe man….you couldn’tna added one more chapter….What a place to leave us.

Well I’m kinda glad that Iris came down to the cemetery. Purely for Sam’s sake though Maybe after she sees Caroline’s angry statue walking around she’ll cut him a bit of slack and Sam can feel a little less hurt over how things turned out.

LOl. I loved Dean locking Sam out of the car. Such a Dean move.

Oh and I really loved that image of Sam carrying the sledgehammers. When Dean was comparing him to a horror movie villain. I had this mental picture of Hellboy with those big ham fists of his.

Ok now you have to update quickly seeing as how you left us in a very rocky place…lolololol
jenilee chapter 9 . 8/16/2008
Hm... I’m wondering as well why Caroline is all the sudden angry. Did something set her off or is it just one of those things that are unexplainable.

Ah. I loved that Sam put aside his irritation at the guys for goofing off when he saw on Dean’s face how much Dean was needing it. Honestly though I don’t even know what “horse” is. Deprived, I know. Lol
jenilee chapter 8 . 8/16/2008
Oh man. Will, that bugger, posting the video on the web like that! Well that answers that question.

Ah Sammy. I miss naïve, wanting to belong Sammy. Sammy wears his heart on his sleeve and Dean’s got his locked in armour. Ah boys. They break my heart.

Poor Thad…although admittedly that just made me laugh, especially the “you’re a psycho. Why wouldn’t I run” part.

I love Dean in I’m not gonna hurt you, tough guy mode. lol
62 | « Prev Page 1 .. 2 3 4 .. Last Next »