Reviews for The Perfect Summer
Bluestar57 chapter 10 . 5/14
MESGNFEKJHNIAJKSJDNJA I loved it. GAH. 3
Bluestar57 chapter 4 . 5/14
UGH. I don't even care that Drew was OOC. It was so cute.
Bluestar57 chapter 2 . 5/14
Adorable ;-;
Mary chapter 10 . 8/18/2014
AWWWWWWW that's sooo FRIGGIN sweet May is soo lucky
Mary chapter 9 . 8/18/2014
Wonder if he next chapter is the last one OHHHH I'm literally at the edge of my seat to find out what happens next. I better stick around to find out :)
Mary chapter 8 . 8/18/2014
YAY and DANG-IT ! I thought it would last longer but now the end is coming fast YAY... wait wat
Mary chapter 7 . 8/18/2014
AWWWWW ! THAT'S SWEET I feel bad for Drew though but can't wait to see the reaction on his face when he sees such beautiful flowers... well in his face
Mary chapter 6 . 8/18/2014
You know Steven is such a player guys like that give me the urge to get them back for hurting all those girls, they all deserve someone happy and they just use them like they're their little dolls that they play with whenever their board. GOD! JACKASSES oppps sorry didn't mean to get carried away
Mary chapter 4 . 8/18/2014
Is it just me or is Drew getting nicer or am I just going crazy
Mary chapter 3 . 8/18/2014
You know I don't get it why people judge other people based on their looks it frustrates me about how they think their so different just because they saw a piece of character that they wanted to demonstrate but they act like their so perfect and compliment themselves and not them
Mary chapter 2 . 8/18/2014
Duhhhhh she's different that's what makes her special in a way I have to admit i hate people who show off and think their all that hmph is what I think of them they just annoy me sooo much I just wanna slap them until their cheeks are all bruised up and ... and here I am talking bout my life sorry
suvra2001 chapter 10 . 8/3/2014
you should so do a sequel where May comes back to Sea City!
KirliaGirl1999 chapter 10 . 6/19/2013
Aaaaaawwwwwwwwwwwwwww!
Guest chapter 10 . 4/2/2013
i think i'm going to cry (waits a minute) nope, nothin
DatAnon chapter 10 . 10/25/2012
Omg this was just so perfect. I LOVE IT3 I would be literally the happiest person in the world if you wrote a sequel.
141 | Page 1 2 3 4 .. Last Next »