Reviews for Running from Mars
Shinome Akira chapter 6 . 4/18/2013
Stupid Naruto...
Renae Shnucumbs chapter 6 . 1/27/2011
Totally AWESOME!

Srly, no words can describe how this made me feel,srsly though, i love the way you made them re-unite... although i kinda wanted naru to be angry about the sasuneji thing a bit longer you know, the whole him being faithful while Sasu's off in lala land with Neji?

Ah well... I know! He can be over it, but whenever Sasukes in the room it gets awkward! HAH! I'm genius, Bow before me BITCHES!

MUHAHAHAHA-cough

AHEM, any way, cant wait to see the next chap... BTW, its my b-day/ *giggle* DOnt ask why im telling you this, i dont know, i just feel UBER giddy and this story just made my day!

The B-day girl,

Renae 3
Hyperwiwi chapter 6 . 1/1/2011
YAY NARUTOOO! awww darn that Sasuke . lol All is well, just introduce Neji to someone else, or make Naruto go out with someone to make Sasuke jealous nah! anything you write will be awesome! I'll await your next chapters! Thanks for writing this and HAPPY NEW YEAR!
Hyperwiwi chapter 4 . 1/1/2011
O.O ...NejiSasu... I would have never imagined it... but lol great story! I do miss the hyperactive blond
Hyperwiwi chapter 1 . 1/1/2011
I like this soooooooooooooooooooooooooo much. Thats all Im saying.
LethalRiot chapter 6 . 6/14/2010
Gah! More! When do u think the next chapter will be? :]
friggidyfantastic chapter 6 . 7/13/2009
WHAT DEAL GAh

That's a real cliffhanger.

Seriously.

I seriously wanna know what deal...

hahaha.

Well, I was thinking since Sakura's kinda in the middle, like she's friends with SAsuke, but she's trying to help out Naruto, that maybe Naruto and Sakura might get close. Sure, he's not straight,but you know. I think it might stir something up with Sasuke...

XD

With the writing, something confuseded me...

You know when you change scenes to like Kakashi and Iruka and Sasuke and Neji at the theatre? It's kinda conufusing cuz you don't indicate it with anything special. So, it's kinda like okay, reading about Kakashi's proposed perverted joke and haha, Iru-WAIT HOW DID IT GET TO MOVIES?

IT confused me.

But either way, I hope you cn come up witha deal soon...

I realy wanna know this deal!

WHAT'S THE DEAL?

XD

hahaa.

good job, I like this story. :]

Please update!

Or kicking boxes! XD
chibisansempei chapter 6 . 5/10/2009
I know what you mean by the whole 'Get half way through then redo everything'. I do the same.

I was totaly on the floor laughing my butt of when Sasuke tried to turn around only to get choked then punched in the face. I really do like him but it was just too funny. That was a good one.

Well, this was another amazing chapter. Totaly awsome and I can't wait for the next one. I mean really, the sound four just show up out of no where? OH MY GOSH! ... XD

Ja

-Chibi
moonlightstar12 chapter 6 . 5/9/2009
this was a nice chapter. i like naruto's reaction. he should have hit him more though. poor naru-chan.
Neka-Bella chapter 6 . 5/9/2009
wow i didnt see that coming i feel bad for naruto that really must have hurt i hope him and sasuke make up and have the love all yaoi fangirls (and fanboys) all dream of them having great chapter keep it up _
Neka-Bella chapter 5 . 4/28/2009
great chapter i cant wait for sasuke and naruto to be reunited keep up the good work
chibisansempei chapter 5 . 3/21/2009
Okay, saying this makes my suce a hypocrite but oh well. - OH my gosh! Hurry and update! PLEASE! This is AWSOME! MUST. READ. MORE! .
Voltairey chapter 5 . 3/9/2009
yay! naruto finally reappears! i was wondering where that kid was at...anywho! i'm happy to see that he is doing fine and working on getting back to sasuke, but i really want to see sasuke's drama. maybe just because i'm a sadist and get a sick kick out of his suffering n_n; but i also wanted to see what that whole thing between neji and him is going to unfold.

i can't wait till your next update! oh and please try to refrain from the long breaks; i get scared that you've dropped the story everytime you do that X3

~voltairey, previously known as rika-chan14 before my account killing parents made me give up my other account :P
sasodei-iz-awesome chapter 5 . 3/9/2009
AH! Okay so I'm new to this story but OMG it's amazing! TTLY can't wait till you update again! NO BAD NEJI LEAVE DUCK-BUTT ALONE! HE IS NARU'S!

Peace, love, and all that shit...

~Sasodeiizawesome~

P.S. Now THAT is Girl POWAH! :D
moopad chapter 5 . 3/9/2009
i'm glad to hear about naruto and all but in ch4 sasuke's in such a mess so i can't wait for next chappie

love this naruto hope he go back in time to rescue sasuke

thanx
45 | Page 1 .. Last Next »