Reviews for Midsummer Madness
Under the Milky Way5.11c chapter 32 . 1/29
I read this in 3 days and have a full time job as well as having to be an adult and such. Great job, it was well done!
BlackSwan265 chapter 32 . 12/5/2020
This is sooo good! Thank you for writing!
~BlackSwan
Guest chapter 12 . 7/3/2020
i don’t really understand how the swamp tribes talk
Ines Kanoyan 53 chapter 32 . 6/24/2020
I loved the endinggggggg omg omg omg, so sweeeeet! Off to read the sequel
Ines Kanoyan 53 chapter 10 . 6/22/2020
I loved this chapter. I think your depiction of Mai here is justified. I mean I know she tries her best to not care, but in the series she expressed how she likes Zuko more than she fears Azula. I think she just feigns apathy so she could be the perfect nobleman's daughter. But with all that Zuko is doing, I think she's still a hormonal teenager (same as Katara and all these characters here, except maybe for Aang haha) so spiraling out and looking for a rebound might be justifiable? I loved the drama that happened in this chapter, but I don't know about Aang's lack of reaction? I mean I dunno maybe in Zutara fics he's just not gonna get his moment coz we Zutarians are focused on Zutara haha. But maybe I dunno, I guess I just wanted to see more of what's going on in his mind. I loved Toph here, being the voice of reason and sanity haha!
WittyBasketcase chapter 32 . 5/24/2020
Oh my God I actually cried when zuko and katara reunited. This is amazing! The very BEST zutarA fanfic
WittyBasketcase chapter 21 . 5/23/2020
I died when hama told azula to go fuck herself ahah as
severus's-vice chapter 32 . 12/27/2019
So, I'm a little late to the ATLA fanfiction game and after watching when I was a child and then rewatching it some 10 or so years later I realised that a lot of things completely flew over my head. I didn't even know shipping was a thing back then. Zutara is definitely my new guilty pleasure and I have completely fallen in love with this fic and read the whole thing over the last two days. I loved your Zuko and his characterisation in this, I think he was mostly true to character throughout which is no small feat in and of itself. I can't wait to read A Net to Catch the Wind and continue on with this story.
aphroditetsunami chapter 1 . 7/6/2019
this will be my 5th time reading this story and I absolutely can't get enough!
Lakitalover chapter 29 . 3/19/2019
Why is no one blaming Mai? I get that Azula was crazy enough that no one considers her responsible for her actions, but Mai is sane and she helped Azula escape. I know grief makes people act weird, but if Zuko could see the sense in lightening Mai's sentence, why is he blaming everything on Katara? Is he just mad at himself because most of what she did in this book was his idea?
Kellsabelle chapter 32 . 1/22/2019
I loved this story! Thank you for writing!
Tayl1043 chapter 32 . 11/12/2017
This is the second time I've read this story, it's fantastic! Plz keep writing :)
IAmJustAFicReader chapter 1 . 9/27/2017
This fic has already defeated me
Guest chapter 32 . 9/13/2017
This was really nice, aside from the sometimes too much OC Zuco (Mommy? Katara's fault? Nah, just nah). But I think I'll read the sequel as well.
Crystal heart 255 chapter 32 . 7/27/2017
Absolutely loved it! Please please say there is a part two!
1,136 | Page 1 2 3 4 11 .. Last Next »