Reviews for Give Me One Good Reason
catki19 chapter 4 . 2/25/2011
NEXT CHAPTER! please this story is awsome
Mello13 chapter 4 . 11/27/2010
Update
Kimiko Nyx chapter 4 . 8/26/2010
Le gasp! What happens next? What happens next? What happens neeeeeeeexxxxxttt? Sorry frogot my medicine today. Update soon, 'kay?
BlissfulGP chapter 4 . 4/8/2010
Things feel so awkward between them but I think it will lead up to something...

I like this and hope you update as soon as you can!
10tailwolfdemon chapter 4 . 8/23/2008
wats dere? next chap plz! _
iluvtails chapter 4 . 8/20/2008
o
greenpanic6 chapter 4 . 8/19/2008
oh will dei ever get to see his face
idkwtusb chapter 4 . 8/19/2008
OMG O.o wtf y did tobi do that? lol that explains y he says 'un' after every sentence XD
BakaRamenBowl chapter 3 . 8/5/2008
omg! deidara shoved the pill bottle down his pants?
idkwtusb chapter 3 . 8/3/2008
what? tobi takes depression pills? lol.
greenpanic6 chapter 3 . 8/2/2008
oh poor tobi he is depressed like me lol and deidara but them in his pants ha
idkwtusb chapter 2 . 7/31/2008
is the next chapter longer? it's not a sucky chapter! XD
greenpanic6 chapter 2 . 7/31/2008
oh dei really wants to see the face what will he ever do
skippingback chapter 1 . 7/31/2008
Yeah, it will match the summary in the next chapter..._
idkwtusb chapter 1 . 7/30/2008
doesnt really fit the summary... r u going to continue it?
16 | Page 1 2 Next »