Reviews for Sexual Appetites
caycot chapter 1 . 3/6/2011
I really laughed when EMMET said the last part ! WAHAHA :DD
RpattzLuvor chapter 1 . 9/1/2010
hahah! Loved this last line..could really picture emmett saying that
mrs.black-cullen09 chapter 1 . 5/10/2010
haha that was story
Siriusmunchkin chapter 1 . 2/21/2010
Hysterically laughing from the first sentence! That was really funny
Kaitsa chapter 1 . 2/7/2010
Funny story, I really liked it :)

I'm impressed by a writer with a 7 digits age :P

Hope you'll get around to writing some more.

Greetz,

Kaitsa
sunfire04 chapter 1 . 1/3/2010
That was hilarious. I the link for your story on the RobMusement blog. So glad I read it.
blondie chapter 1 . 12/19/2009
LOL! that was, like, so funnay!

hahahaha, this is so cool! it made me fall off my chair LAUGHING! omg! how gullable are they?

lots of luck in the future

keep writing

blondie

hahahahahahah!
GreenEyes52 chapter 1 . 12/7/2009
That was hilarious! good story! i loved it! especially the end!
ashley chapter 1 . 10/28/2009
nice
Death-Of-Angel chapter 1 . 9/1/2009
"They could be doing..." Rose scrambled for an idea. "…Aerobics?"

"Yeah, if they're doing aerobics, then I'm a woman." Emmett held out his hand. "Pay up girls."

roflmao i laughed at that so hard omg!
ShadowTrinity chapter 1 . 8/13/2009
im sry i kno this is like over a year ago but ur story cracked me up. thx so much! :)
MentallyDazzled chapter 1 . 6/23/2009
haha i love it :L x
Jade Wild chapter 1 . 4/24/2009
ahahahahhaha...that was awesome...I loved the last line...awesome again and thank you for sharing :))
FlamingRedFox chapter 1 . 3/4/2009
Oh dear! Now that gave me a good giggle. Lovely work. ;P

Sincerely,

~FlamingRedFox
goawaynow chapter 1 . 2/21/2009
LOL. I have nothing else to say your fanfic was so funny!
55 | Page 1 2 3 .. Last Next »