Reviews for Keeping it Quiet
PhoenixSong4232 chapter 6 . 8/15/2008
ah cliff hangers are evil! i shouldn't talk, my last chapter that i wrote definately ended in one...oh well. Haha anyway great job again, Matsuri sounds A LOT like me in the morning. I've broken three alarm clocks already, no joke. Can't wait for the next chapter, keep up the AMAZING work! :)
Ancient Kyubi chapter 5 . 8/14/2008
Hey! I just recently took notice of this pairing and when I read the summary of your story I couldn't resist... And I must say I wasn't disappointed, it's a good story so far, loved the shower incident haha and I can't wait for the blackmail!
HeartAngel chapter 5 . 8/14/2008
OMG, nosebleed? cant wait till the next chapter!
PhoenixSong4232 chapter 5 . 8/13/2008
Haha great job...why are you so damn good at describing Gaara so freaking hot? Geez! Anyway another very well written chapter. If you're interested at all, i'm writing a Gaara/Matsuri story thats not totally romance based at all, but if you have any free time and want to do me a favor and tell me what you think, that'd be awesome! Keep up the awesome work, i can't wait for an update!
ShadowYashi chapter 5 . 8/12/2008
I loved it! Haha Poor Matsuri... okay, scratch that, she's lucky! A half naked Gaara is every fangirls dream come true -swoons-. Hmm, I wonder what Matsuri and Gaara have planned for Naruto and Kiba. I know, it's kinda early to be asking, but will any members of the Akatsuki be showing up? Or Sasuke? I can't wait for the next chapter! See ya next review!
ShadowYashi chapter 4 . 8/11/2008
I'm really intersted to know what'll happen in the shower. Will she see a half naked Sasuke! Or Neji! Hee I can't wait till next chapter and I don't know why you don't have more reviews for this story, I think it's awesome!
PhoenixSong4232 chapter 4 . 8/11/2008
Hehe awesome once again! Love the mushy parts and everything, i'm excited to see Gaara and Matsuri talk more, i love those two! You're doing awesome, keep up the great work :)
PhoenixSong4232 chapter 3 . 8/10/2008
oh my god this story is amazing and GAARA IS SO HOT! Haha i'm totally drooling over your description (not really of course but SERIOUSLY!) Yes i am a rabid Gaara fan and i love the couple of him and Matsuri, plus i love the girl desguising herself as boy theme so when i saw this story i was uber excited! This is so greatly written and you have everyone in character which is not an easy task! Magnificent work, keep it up and i cannot wait for an update!
293 | « Prev Page 1 .. 10 17 18 19 20