Reviews for Back from the dead
dimkaxoxo chapter 3 . 3/28
Soooo good please please continue!
muhd.irfan.5201 chapter 3 . 1/4
I like this !,Please write more !
You are awesome
Guest chapter 3 . 9/15/2013
i like this will you write more
lapaxlove chapter 3 . 6/10/2013
You have to continue this, seems interesting, even though I've always prefer cloti, I also like Zack x Tifa! So please update
Tifa-Lockhart-Scarlet chapter 3 . 7/24/2012
Seriously you shouldn't quit writing even if It has been years! :( its good!
TeeHunter13 chapter 3 . 3/19/2011
This story has If you will not update at least once a month,all potential will slowly make its way into oblivion.
alaalba23yahoo.com chapter 3 . 1/13/2011
Hmmm. Interesting twist I really do hope that you continue this story!
Eva Von Dee chapter 3 . 11/11/2010
Finally :-P

Thanks for the update, I always enjoy reading your work - now make more! ;-)

I'll have a peek through your other stories while I wait.

- Eva
Vheeri The Succubus chapter 1 . 8/22/2010
Ho-ly shit that was epic for a short first chapter. Great work. WTF only 3 chapters? You'd best be updating. FF needs you!
lovexwatermelonx chapter 3 . 8/9/2010
i really like your story so far :)
Ravanear chapter 3 . 8/3/2010
PLease update soon!

I love the plot.

Zack and Tifa are BACK IN ACTION, OH YEAH!

Keep up the great story!

xoxoxox Rave.
Mako Headrush chapter 3 . 7/31/2010
Oh, I love this concept! And I really like Zack and Tifa together. :). Dying to read what happens next!
xXx-Neru-xXx chapter 3 . 7/31/2010
YAY! AN UPDATE! :D Soo, yeah I really liked this chapter, Zack and Tifa are back :D Hope you continue to update, can't wait to continue reading!
Kentona Seizaburo chapter 2 . 7/31/2010
Cool! next,
Kentona Seizaburo chapter 1 . 7/31/2010
great story! like it so much.
45 | Page 1 .. Last Next »