Reviews for Freak
TheNotoriousGoodGirl chapter 12 . 1/31/2009
ah.

THIS FIC IS AMAZING!

please update soon? *puppy dog eyes*
xXxDissconnectiexXx chapter 12 . 1/29/2009
absolutly love it update very soon!
TwilightGirl100195 chapter 12 . 1/26/2009
OMG this story is so cool but i dont want fang to hide himself anymore! please please please update soon!
Lost Calamity chapter 12 . 1/24/2009
Wow, this story is awesome! xD Please, please update soon.
Papasbookworm chapter 12 . 1/19/2009
Update soon, your story is so totally awesome. I can't wait till next chapter
Chameleon117 chapter 12 . 1/7/2009
make chapter 13 or be exterminated!
The Dark Goddess Kari chapter 12 . 1/6/2009
xD She totally has a male voice. It just happens to turn beutiful and self-assured at the end... .Anyway, you win a stuffed bear for the quickest update on my favorites list! You've updated like, three times simnce the next one down. .

OH! YAY! more new peoopple!
farfromutopia chapter 12 . 1/6/2009
you must update. please. seriously- your killing me here! i dont want to die... im too young! *sobs* but if you give me cookies it can be all better. P
DreamsDeath-RaysAndAlchemy chapter 12 . 1/5/2009
XD short username short username short username LONG USERNAME XD im speshal. and YAY MAX IS HERE! *in announcer voice* will she recognize fang? will fang actually say something? will anyone else recognize him? we'll all find out in the next chapter XD
Foxy Sox chapter 12 . 1/5/2009
OMG this is really good! And Fang... well now he's gotta talk! Because Max is there! This chapter and the last were kinda confusing, so they are all in cages and the Echo is... that other avain who was always there? I don't know but I'm a little confused... Regardless of that it is still amazing! please please please keep going and post the next one soon!

~Foxy Sox!
StandardAngel717 chapter 12 . 1/5/2009
Oh, that is soo mean to stop there! now you have to update soon. Lol, I'll give you some more cookies :)
Person95 chapter 12 . 1/5/2009
COME ON! Update really soon! you can't just leave me with that! It would be evil! I love this story and I really really love it. What's going to happen, I hope the Flock figure out that Fang's there. What is up with that Echo guy? I hate him, with all my being.
Vaderlicious chapter 12 . 1/5/2009
OH CRAP!

Wtf moment, huh?

Haha...that made me laugh...tee-hee.

READ MY STORY...um...Step On A Crack!

XOXO, rock on!

XxTwilightXxFangirlXx
booksmartblonde333 chapter 12 . 1/5/2009
THANK YOU! You just made my day a whole lot better! update again soon!
MollyRose3417 chapter 10 . 1/5/2009
love it
343 | « Prev Page 1 .. 3 10 11 12 13 14 15 16 .. Last Next »