Reviews for The Rebel
1YearLaterISeeIt chapter 1 . 12/27/2014
Hell yeah! That last line. "And I'm proud of it." Preach it, Keigo!

This was amazing. I could never ever have thought of something like this. XD Keep up your amazing work! I love this! You are awesome!
Kazugami Saichi Hakuraichi chapter 1 . 9/11/2013
It was so sweet and funny. So romantic. I love masochist Ryoma! XDD...
Please make more!
Looking forward!
keep going!

By: KaSaHa
Free of Mundane Thoughts chapter 1 . 1/2/2010
Haha nice ending. About half way through I started wondering if you had accidentally put the whole thing in italics or something... ; It was confusing until the very last part, and then it finally made sense. Ryoma... makes an interesting general. ; He's not the one I would have pictured in a general's position. But it does still work. Like the PoVs too. It's always interesting when they switch and tell a different side of the story.
Sabaku no Sable chapter 1 . 4/18/2009
i found this story funny. dont ask why. just did.
monty shen chapter 1 . 12/27/2008
i swear, you have the best endings...not fair

very creative

loved it :D
Ria Sakazaki chapter 1 . 11/23/2008
if boredom produces this sort of art, then i'd like to be bored everyday. _
JessInsane chapter 1 . 9/7/2008
Sorry bout that not sure why the sites didnt show but I ment

w . animekiwi . com

w . veoh . com

and for downloads

w. anime- eden . com

Hopefully it stays this time!
Blackvixan chapter 1 . 9/5/2008
Loved it. Was absoulty wounderful. Yor bordom should be praised..

Now when are you gonna continue Society of the Ivy? O.O

And a better place to watch anime such as Code Geass R2 go to or great places and whats best is they're free. If you want to download shows free go to .

Now I shall leave you alone. Cant wait for your next story, and if you would like to know more free anime sites just lemme know.

Yuujirou chapter 1 . 9/1/2008
IT'S SO NICE! *hugs* You wrote very nice OT5 stories. LOVE IT!

P.S : The sequel for 'I Will Trust You' is out. XD
just-another-generic-emo-kid chapter 1 . 9/1/2008
Aw god! I can't believe you did a historical!OT5. I've been playing around with the idea for a Roman Empire story. This was so great. Loved it so much. -
FallenAngel Sayu chapter 1 . 9/1/2008
rofl its sorta funny