Reviews for A Change in Plans
TheDeadGirlRisen chapter 4 . 9/7
it would be better for orihamaru (i cant spell lol XD) to use mind tweaking as a last resort after all it would be so muc better for naruto to join of his own free will
tietoxyami chapter 4 . 6/11
Absolutely love this story already!
Crystalbullet chapter 4 . 1/4
Pretty good story hope to see more
agitofang666 chapter 4 . 3/20/2015
dude you gotta fucking update this sht is gonna hit the sack of how badass it is
Biblio388 chapter 4 . 11/16/2014
That was kind of cool. Definitely looks like it will be a wild ride.
TwinnedGaff chapter 4 . 10/11/2014
UPDATE! MAKE A NEW CHAPTER!
I CANT WAIT NO MORE
:
Queen of the Snow-Wolf chapter 4 . 10/10/2014
continue this story
IrunaLyoko chapter 4 . 9/7/2014
UPDATE MORE !
angel901 chapter 4 . 9/6/2014
I hope you'll update this story soon.
Blue Eyes White Dragon Slayer chapter 4 . 6/7/2014
It is good
Max chapter 4 . 4/15/2014
love it plz keep writing
Guest chapter 4 . 3/30/2014
update soon :D
hellfire45 chapter 4 . 8/29/2013
Good make more chapters
Mangaanimea113 chapter 4 . 8/26/2013
Noooooo, where's the rest damit!
Konoha's new Princess chapter 4 . 6/26/2013
OMG, that was great! I love the tension in this story!
67 | Page 1 2 3 4 .. Last Next »