Reviews for A Birthday to Remember
VampireNightRider chapter 1 . 2/14/2010
Wow!
LaurelBeeGee chapter 1 . 1/26/2010
Wow, this is fucking scary.
Marie McClurg chapter 1 . 4/2/2009
Oh my word! Lovely story, is this the end of it or is there more, sorry i don'[t know what one shot means, haha... anyway you are an amzing writer!

Happy WRiting

TrueBella1917
Stargirlrox chapter 1 . 1/16/2009
Dat was mildly depressing...
Th3 Dr3am3r chapter 1 . 11/25/2008
SCARY! im gonna have bad dreams but good job
emmettcullendisoder chapter 1 . 11/9/2008
Creepy
topazforever chapter 1 . 11/8/2008
omg i lov it...you do know that you could make an awesome story out of this right! and i think you should, i really want to know what happens next...please kep up with this story and just done make it another one-shot.
rosalie123 chapter 1 . 10/29/2008
EDWARD! ! U MUST B KIDDING! PLZ PLZ DONT KILL EDWARD! AH!

socked!

rosalie123
lil miz alice chapter 1 . 10/21/2008
omgosh! great story even tho it was sad

oh my gosh ur profile is soo good

i really like the idea that u have two ppl sharing the sme profile

i found it funny
Can't Decode Me chapter 1 . 9/6/2008
that was a very interesting one-shot. It was good though. BYE ! P