Reviews for Chaos
Light 'Kira' Yagami chapter 25 . 9/16
ART IS AN EXPLOSION!
Light 'Kira' Yagami chapter 21 . 9/16
ahhahahahahahaaha I died. (also why do you get the names wrong? it is MikotO and FuGaku *emphasis on the o and g*)
Light 'Kira' Yagami chapter 17 . 9/16
wtf why?! all that was a fucking waste! what is this, fucking re: zero? Naruto is Subaru so why you do dis?
Light 'Kira' Yagami chapter 13 . 9/15
OMG its Jack. Laughing so hard right now
Light 'Kira' Yagami chapter 9 . 9/15
FUCK YEAH PHILL COLINS! ! !
Light 'Kira' Yagami chapter 8 . 9/15
obito was clan heir?
Light 'Kira' Yagami chapter 7 . 9/15
wait no I take that back... is Rin itachi... or a 3rd child?
Light 'Kira' Yagami chapter 7 . 9/15
fuck... is Rin Sasuke?
Srw chapter 49 . 1/9
Very good story glad u finished it lol
Squarekiddo chapter 39 . 8/23/2016
The Third still remembers dosnt he.
Squarekiddo chapter 17 . 8/22/2016
that was REALLY bad, he could just have went back in time before he got hit with the damn Chidori, blah!
tinktinkkyllz chapter 1 . 3/4/2016
shits horrible
xNaruHina chapter 3 . 1/30/2016
This story had a lot of promise but I don't like the idea of guns being used in Naruverse it just seems way too cheap sadly.:/
dojomojo chapter 49 . 10/17/2015
Encore, encore! That was awesome. The kid the end of the Incredibles, that is my reaction!
EzVibe chapter 49 . 9/16/2015
Great story some bits a bit random some confusing but overall a great success
1,051 | Page 1 2 3 4 11 .. Last Next »