Reviews for Chosen people don't get to choose
HikariYamino chapter 3 . 3/11/2013
I LOVE YOU SO MUCH! THE FIX I'VE BEEN WAITING FOR!
spike'smate chapter 21 . 11/27/2011
this story is gonna be FINISHED author told mme in a email
spike'smate chapter 20 . 11/3/2011
why oh why do u start a story like this AND NOT FINISH IT! SO UNFAIR
spike'smate chapter 22 . 9/12/2010
looking like this will be a very good story PLEASE update soonest
spike'smate chapter 4 . 9/12/2010
giles can be really dumb at times, look at the last paragraph. bad giles
megumisakura chapter 23 . 7/5/2010
this is a very good story,hope you can update soon,please!
Update Soon. Its been a year chapter 23 . 4/3/2010
OMG! YOUNEEDTOUPDATEORIWILLDIE!IWANTTOREADMORE! !
OMG Your a jerk chapter 8 . 4/3/2010
I am not whipped... am I? LMAO! So funny!
spike'smate chapter 23 . 3/27/2010
good story so far
CelticJenn chapter 23 . 3/18/2009
So far this is a great story and Im looking forward to seeing how it all turns out.
PurpleIvy chapter 23 . 3/11/2009
Sweetie pie you repeated the last sentence twice. This was a great chapter and glad to see the update. Hope they get even without losing anybody and hope you update again soon. :)
PurpleIvy chapter 22 . 1/15/2009
That was really good. I liked that it wasn't easy for them to get home. Lucky them they get to get back to Xander and Willow. Hope you update again soon. :)
PurpleIvy chapter 21 . 1/13/2009
Lol, cute chapter. Poor, lucky Xander. HOpe you update again soon. :)
CalmintheChaos chapter 21 . 1/12/2009
YAY! This was a really sweet chapter, which is so nice. A lot of Spuffy it seems like is all smut. This was tender, poetic, and true to the characters (the way they were towards the end). Excellent work, and as always I can't wait for an update!
PurpleIvy chapter 20 . 1/8/2009
That was an interesting way out for them. I liked it. Glad to see such a quick update. :)
40 | Page 1 .. Last Next »